madpakke uden rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er startet på uddannelse i dag, og fik at vide at der er kantine på skolen, så jeg troede at jeg kunne slippe for madpakken, da jeg simpelthen ikke kan spise rugbrød der har ligget i tasken en hel dag, men maden i kantinen er helt vildt dyr, og kedelig, så nu må jeg finde på noget andet.

Jeg har tænkt på at jeg kan tage rester fra aftensmaden med, men det er ikke altid der er rester - eller at de er egnede til at tage med...

Så, har I nogle ideer?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Mor i Aarhus

Ms.Sunshine skriver:

Jeg er startet på uddannelse i dag, og fik at vide at der er kantine på skolen, så jeg troede at jeg kunne slippe for madpakken, da jeg simpelthen ikke kan spise rugbrød der har ligget i tasken en hel dag, men maden i kantinen er helt vildt dyr, og kedelig, så nu må jeg finde på noget andet.

Jeg har tænkt på at jeg kan tage rester fra aftensmaden med, men det er ikke altid der er rester - eller at de er egnede til at tage med...

Måske ikke lige det svar, du søger, men jeg synes at Madbanditten har mange rigtig mange fine bud på lækker ikke-rugbrøds madpakker

Anmeld Citér

18. januar 2016

Liv_86

Hvad med at lave en lækker sandwich?

en grov bolle smurt med pesto, lidt frisk spinat blade og noget kødpålæg af en slags. 

Ellers anskaf en lille køletaske

Anmeld Citér

18. januar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mor i Aarhus skriver:

Måske ikke lige det svar, du søger, men jeg synes at Madbanditten har mange rigtig mange fine bud på lækker ikke-rugbrøds madpakker

Jeg kender ikke lige til Madbanditten...

Anmeld Citér

18. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ms.Sunshine skriver:

Jeg kender ikke lige til Madbanditten...

Madbanditten.dk

Hun hedder Jane Faerber og har en blog med low carb/lchf opskrifter

Jeg bruger gerne osteboller (lchf) og laver nogle gode sandwiches som jeg har med. Og så ellers gnavegrønt evt med lidt mayo til at dyppe i. 
I en sandwich putter jeg f.eks. salat, tomat, agurk, skinke og ost. Eller kødpølse. Eller en anden form for kødpålæg og salat og lidt grønt

Anmeld Citér

18. januar 2016

lucas<3

Du kunne f.eks. Lave nogle whap med lækkert fyld som røget laks og salat. Eller ægge pandekage med fyld. 

I Brugsen har man engang kunne købe frossent brød man skulle tage fra hinanden og ta fyld i og så når man skulle ha dem til middag var de frisk..  

Anmeld Citér

18. januar 2016

esioul

Ms.Sunshine skriver:

æggemuffins

tunsalat med peberfrugt til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.