Slimprop - NB!!! "ulækkert billede"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.118 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2016

Anonym trådstarter

Er dette slimproppen, der er gået? Jeg er førstegangsfødende, 37+3 og ekstrem nervøs. Dette billede er fra lørdag aften og jeg har siden haft en masse plukveer, som nu er blevet værre og lænden har det hellere ikke for godt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Er dette slimproppen, der er gået? Jeg er førstegangsfødende, 37+3 og ekstrem nervøs. Dette billede er fra lørdag aften og jeg har siden haft en masse plukveer, som nu er blevet værre og lænden har det hellere ikke for godt!

Nej det tror jeg ikke at det er. Mine har ikke set sådan ud hvertfald.

Anmeld Citér

18. januar 2016

Sabone

Sådan så mit overhovedet heller ikke ud. 

Har du snakket med lægen? 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har haft snakket med fødegangen og jeg synes hellere ikke, at det ligner slimprop (Jeg har set nogle billeder på internettet), men de ville ikke se mig, hvis blodet ikke fortsatte. Hm.. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Soonmom

Nu har jeg ikke haft svamp, så jeg ved det kun fra beskrivelser, men kunne det ikke være det?

Anmeld Citér

18. januar 2016

Anonym

Det kunne godt ligne svamp da man får hytteost lignende udflåd. Jeg ved dog ikke hvorfor der er blod i.

Anmeld Citér

18. januar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Umiddelbart tænker jeg mere at det er svamp. 

Har du talt med din egen læge? Tænker bare at der måske er særlige hensyn at tage i tilfælde af at det er svamp og du nu er så langt henne i din graviditet  

Held og lykke!  

Anmeld Citér

18. januar 2016

AnonymMor

Det ligner helt sikkert svamp... Du kan købe sådan en vaginal tablet på apoteket som er rigtig effektiv til at bekæmpe svamp indvendig.. Du må dog ikke bruge inføringshylstret når du er gravid.. Men spørg lige lægen til råds for en sikkerheds skyld da jeg er i tvivl om man må bruge dem så tæt på fødsel  og blodet virker os lidt mystisk 

men det skal hurtigs muligt bekæmpes da man kan risikerer at smitte barnet ved fødslen hvis man har svamp.. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

EAF

Svamp var også min første umiddelbare reaktion. Har haft det der, dog ikke under graviditeten. 

Tag til læge imorgen, og snak med dem der. Hvis de har kviktid mellem 8-9 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Linkaa

Anonym skriver:

Jeg har haft snakket med fødegangen og jeg synes hellere ikke, at det ligner slimprop (Jeg har set nogle billeder på internettet), men de ville ikke se mig, hvis blodet ikke fortsatte. Hm.. 

Det ligner tegnblødning og udflåd����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.