Er det unormalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
11 svar
6 synes godt om
17. januar 2016

JVF

Min datter er nu 6,5 måned og jeg undrer mig lidt over at hun ikke rigtig vil ligge ned hos mig og putte. 

Hun har altid været nysgerrig og hvis jeg har haft hende i mine arme for at putte med hende, har hun altid ville sidde op og kigge på hvad der sker omkring hende istedet. Hun er altid glad og er generelt et rigtig nemt barn, men hendes energi-niveau er bare 180 i timen..

De af mine veninder der har børn, sidder ofte med deres børn og putter med dem i sofaen osv men det vil min datter bare overhovedet ikke. 

Hun har lige lært at kravle og det gør det bestemt ikke bedre 

Jeg ville bare høre om det er, tja, unormalt at min datter ikke vil sidde hos mig og putte? Eller om det er noget jeg burde være bekymret for?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Sedigfor

Da min datter lærte at kravle vil hun bestemt ikke sidde ved mig og slet ikke putte, har hun ikke villet siden hun var fire mdr. Det er meget normalt, hun har jo lige lært noget nyt (: 

Anmeld Citér

17. januar 2016

JVF

Sedigfor skriver:

Da min datter lærte at kravle vil hun bestemt ikke sidde ved mig og slet ikke putte, har hun ikke villet siden hun var fire mdr. Det er meget normalt, hun har jo lige lært noget nyt (: 

Jeg tænkte også at kravleriet har en hel del st sige 

Undrede mig også mest om da hun var yngre, hun ville bestemt ikke ned og putte - her snakker vi alligevel 2-3 måneders alderen.. 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Sedigfor

JVF skriver:

Jeg tænkte også at kravleriet har en hel del st sige 

Undrede mig også mest om da hun var yngre, hun ville bestemt ikke ned og putte - her snakker vi alligevel 2-3 måneders alderen.. 

Bare husk, børn er så forskellige.

Anmeld Citér

17. januar 2016

lottemusen

JVF skriver:

Min datter er nu 6,5 måned og jeg undrer mig lidt over at hun ikke rigtig vil ligge ned hos mig og putte. 

Hun har altid været nysgerrig og hvis jeg har haft hende i mine arme for at putte med hende, har hun altid ville sidde op og kigge på hvad der sker omkring hende istedet. Hun er altid glad og er generelt et rigtig nemt barn, men hendes energi-niveau er bare 180 i timen..

De af mine veninder der har børn, sidder ofte med deres børn og putter med dem i sofaen osv men det vil min datter bare overhovedet ikke. 

Hun har lige lært at kravle og det gør det bestemt ikke bedre 

Jeg ville bare høre om det er, tja, unormalt at min datter ikke vil sidde hos mig og putte? Eller om det er noget jeg burde være bekymret for?

Begge mine unger ville gerne sove/putte i mine arme i de første 1-2 måneder. Men derefter var det slut, der skulle ske noget i stedet for

Det vendte dog med den store, da han var ca 2 år. Så ville han gerne sidde og putte, og det vil han stadig (3 1/2 år)

Anmeld Citér

18. januar 2016

JVF

lottemusen skriver:

Begge mine unger ville gerne sove/putte i mine arme i de første 1-2 måneder. Men derefter var det slut, der skulle ske noget i stedet for

Det vendte dog med den store, da han var ca 2 år. Så ville han gerne sidde og putte, og det vil han stadig (3 1/2 år)

Det lyder fuldstændig som min pige 

Så ser jeg frem til den tid og håber det også vender her. For det er da så hyggeligt! 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tænker, der sker så meget nyt, så dit barn har ikke "tid" til at putte. Især nu hvor man kan kravle. 

Putteriet her stoppede ret hurtigt også... Det er begyndt at komme lidt igen om aftenen. Hun er 13 måneder nu.  

Anmeld Citér

18. januar 2016

Bissen

Jeg havde samme tanker som dig da min datter på ingen måde ville putte. 

Da hun blev et år kom det lige så stille og nu er hun 1,5 år og kan godt lide at putte og give knus og møsser 

hun har stadig meget krudt i røven, men kan godt putte lidt, især når hun er træt. Så er sikker på, at det nok skal komme  

Anmeld Citér

18. januar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Dem har jeg to stks af. 

Min datter er 2 år og 3 mdr og det er også først her inden for de sidste par måneder hun gider putte hos os, troede seriøst der var noget galt da hun var lille...

Nu har vi en søn på snart 6 mdr og han vil bestemt heller ikke ligge i arm og slappe af, han skal op og se verden, så tror det er helt normalt..

Men ja, syntes også alle omkring har børn der bare sidder og hygger og slapper af hos mødrene, mens ejg fiser rundt som en flue i en flaske... Det er en fase, siger jeg til mig selv... En fase... 

Anmeld Citér

18. januar 2016

SandraXOXO

Det er ikke unormalt, børn er forskellige jo. Min søn var en værre puttegøj der elskede bare at ligge hos mig, blive nusset, pludre, undersøge mit ansigt vi kunne kigge hinanden i øjnene eller fortælle historier i flere timer. Åh det var så hyggeligt. Men tøserne derimod, der skulle ske noget og helst hele tiden, de gad faktisk kun det der puttehalløj når de var trætte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.