Vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
2 svar
1 synes godt om
17. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min datter er 13 måneder... 

Siden jul har hun ikke ville sove.. Hun har ellers altid været en man bare kunne lægge, og så sov hun. 

Nu er hun ikke træt før kl. 21 hvilket jeg ikke synes er optimalt, når vi står op kl. 6.. 

I hverdagene får hun to lure.. Og i weekenden kun 1 da hun sover længere der... 

Hun er umulig at putte... Hun fik skiftet dræn i torsdags...tænkte det var pga. Drænet.. Men hun er bare ikke træt... Please sig det er en fase. Det er så hårdt. Især også fordi hun græder meget om natten. Det plejer hun heller ikke...

har I nogle gode råd? :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

snuskesmor

Saphiira skriver:

Min datter er 13 måneder... 

Siden jul har hun ikke ville sove.. Hun har ellers altid været en man bare kunne lægge, og så sov hun. 

Nu er hun ikke træt før kl. 21 hvilket jeg ikke synes er optimalt, når vi står op kl. 6.. 

I hverdagene får hun to lure.. Og i weekenden kun 1 da hun sover længere der... 

Hun er umulig at putte... Hun fik skiftet dræn i torsdags...tænkte det var pga. Drænet.. Men hun er bare ikke træt... Please sig det er en fase. Det er så hårdt. Især også fordi hun græder meget om natten. Det plejer hun heller ikke...

har I nogle gode råd? :/

Vi er gået ned på en lur (13 mnd). Det hjalp på nattesøvnen!

Anmeld Citér

17. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
snuskesmor skriver:

Vi er gået ned på en lur (13 mnd). Det hjalp på nattesøvnen!

Jeg har overvejet det med lur...

må lige høre hvad dp mener

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.