2 år siden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
6 svar
11 synes godt om
17. januar 2016

Mom2Two

så blev min lille Nuller 2 år  

han havde en hård start på livet, vi var indlagt i 3 måneder, han blev taget akut i uge 29+1. Han havde huller i hjertet og virkelig dårlige lunger, han fik sonde og ku spise 2 ml pr måltid. Han lå i kuvøse, og var sååå lille bitte. Han vejede 1162 g, og var 32 cm lang. Han kom hjem da han vejede 2500, og fik dobbeltsidet lungebetændelse. Han stoppede med a trække vejret, det var så skræmmende. Jeg ringede efter ambulance og ga førstehjælp samtidigt. De fik gang i ham nede i ambulancen, vi var yderligere indlagt i 3 uger. Vi afsluttede hospitalet sidste år i marts. Han fejler intet, han er lidt lille, han bruger str 86 i tøj, og vejer 8 kg. Han taler, løber, går, griner... Han viser mig tit a jeg ikk behøver ta det hele så pisse seriøst. Han er så skøn, men det mest skræmmende jeg har oplevedet .. Det eneste der er, er en muskelskade i øjenlåget, fordi han fik ilt. Han er den sjoveste og sværeste person jeg kender haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

alenemor42

Årh Tillykke med ham. Blev helt rørt.

Hvor er i seje begge 2

Anmeld Citér

17. januar 2016

Rockertand

Mom2Two skriver:

så blev min lille Nuller 2 år  

han havde en hård start på livet, vi var indlagt i 3 måneder, han blev taget akut i uge 29+1. Han havde huller i hjertet og virkelig dårlige lunger, han fik sonde og ku spise 2 ml pr måltid. Han lå i kuvøse, og var sååå lille bitte. Han vejede 1162 g, og var 32 cm lang. Han kom hjem da han vejede 2500, og fik dobbeltsidet lungebetændelse. Han stoppede med a trække vejret, det var så skræmmende. Jeg ringede efter ambulance og ga førstehjælp samtidigt. De fik gang i ham nede i ambulancen, vi var yderligere indlagt i 3 uger. Vi afsluttede hospitalet sidste år i marts. Han fejler intet, han er lidt lille, han bruger str 86 i tøj, og vejer 8 kg. Han taler, løber, går, griner... Han viser mig tit a jeg ikk behøver ta det hele så pisse seriøst. Han er så skøn, men det mest skræmmende jeg har oplevedet .. Det eneste der er, er en muskelskade i øjenlåget, fordi han fik ilt. Han er den sjoveste og sværeste person jeg kender haha

Tillykke.

Vejer han kun 8 kg? Lille mand. Tænk sig, at jeg har en 4,5 måneder gammel baby, der vejede 2400 ved fødslen og i dag vejer næsten 9 kg, utroligt så forskellige børn kan være.

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mortil2drenge<3

Tilykke med ham, han ser virkelig dejlig ud 

må jeg spørge om hvordan de opdagede han havde hul i hjertet ? Håber ikke det er for personligt jeg spørger :-)

Anmeld Citér

17. januar 2016

Klumpe-dumpe

Tillykke med guldet 

jeres historie minder meget om vores historie

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mom2Two

Molly90 skriver:

Tilykke med ham, han ser virkelig dejlig ud 

må jeg spørge om hvordan de opdagede han havde hul i hjertet ? Håber ikke det er for personligt jeg spørger :-)

Du spørger bare

de lyttede på ham, og ku høre mislyde.. Så røgntel fotograferede de ham, og så det... De lukkede sig af sig selv, heldigvis. Ellers sku de lukkes omkring 2 års alderen

Anmeld Citér

17. januar 2016

Mom2Two

Sværeste = skøreste  haha... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.