Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi overvejer at tage i Legoland med Jesse til sommer, men vil han overhovedet få noget ud af det? Han er jo kun ca 2½. Er der noget som han kan prøve????

Kh Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2008

Pia.

hmmm.... tja.... der er nogle får forlystelser for helt små børn men det er ikke meget der er... jeg ville nok vente et år... det koster jo en formue at tage i legoland... og hvis det er så lidt han får ud af det, så tror jeg der var mange andre steder jeg ville vælge...

Vi var afsted sommeren 2006 da Mads var helt lille, men det var for de stores skyld...

Iii hvor jeg glæder mig til det bliver sommer....

Knus Pia.

Anmeld

5. april 2008

Charlotte_82

hejsa...vi var afsted da vores datter var lige knap 2 år :) Og faktisk havde hun en del ud af det i legoland. Der var specielt en legeplads derinde som hun var helt vild med. Nu har hun så en storebror så det var nu derfor vi tog afsted ;) vi havde nok ventet et par år hvis det kun var for hendes skyld vi tog derop :)

God tur hvis i kommer afsted :) vi vil også afsted iår. Vi har aftalt at vi tager Alexander og Melissa med og lader min mor passe Melanie den dag så vi kan nyde de 2 store en dag uden baby på armen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.