Putter I jeres børn ude idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
2 synes godt om
17. januar 2016

NGV

Her har vi -11 grader. Så har sat barnevognen indendøre i et køligt værelse idag. Det fungerer dog ikke sådan heelt godt.

Hvad gør I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Sprit25

Vi har kun -3 så hun kommer ud tænker jeg. 

Anmeld Citér

17. januar 2016

NGV

Sprit25 skriver:

Vi har kun -3 så hun kommer ud tænker jeg. 

Skønt

Anmeld Citér

17. januar 2016

Tiggi

Lea holder udenfor nu, men ved ikke hvad temperaturen egentlig er. Men babyalarmen som ligger inde i vognen er 7 grader så tænker at det ikke er noget problem :-)

Anmeld Citér

17. januar 2016

NGV

Tiggi skriver:

Lea holder udenfor nu, men ved ikke hvad temperaturen egentlig er. Men babyalarmen som ligger inde i vognen er 7 grader så tænker at det ikke er noget problem :-)

Min alarm skriver også altid noget højere grader inde i vognen, men tænkte alligevel at jeg nok hellere måtte beholde ham inde da der reelt er -11 udenfor her. Men ved det faktisk ikke. Men nu er han også faldet i søvn endelig, så må vi se om det bliver lidt varmere op ad dagen

Anmeld Citér

17. januar 2016

Happiness

Hvis der er -11grader udenfor ved dig, vil jeg helt klart putte indenfor som du har gjort. Det kan være rigtig bøvlet, men det er ikke godt for barnet at sove i lavere temperature, heller ikke selv om temperaturen siger noget andet inden i barnevognen. 

Vi puttede i vores skur, da de stadig sov ude. Der var temperaturen lige det højere. Og så lå de i fuldstændig læ. 

Anmeld Citér

17. januar 2016

NGV

Happiness skriver:

Hvis der er -11grader udenfor ved dig, vil jeg helt klart putte indenfor som du har gjort. Det kan være rigtig bøvlet, men det er ikke godt for barnet at sove i lavere temperature, heller ikke selv om temperaturen siger noget andet inden i barnevognen. 

Vi puttede i vores skur, da de stadig sov ude. Der var temperaturen lige det højere. Og så lå de i fuldstændig læ. 

Tak for svar Ja jeg tænkte det samme...

Smart med skuret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.