Blødning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2016

Anonym trådstarter

På mandag er det fire uger siden min søn kom til verden! Jeg ved man kan bløde meget og længe.

Men jeg blødte fire dage, så stoppede det lidt. Men blir ved at starte igen efter to tre dage? Og det gør det endnu? Lige pt er der kun blod på papiret når jeg tørre, men intet i bindet. Er det normalt ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

På mandag er det fire uger siden min søn kom til verden! Jeg ved man kan bløde meget og længe.

Men jeg blødte fire dage, så stoppede det lidt. Men blir ved at starte igen efter to tre dage? Og det gør det endnu? Lige pt er der kun blod på papiret når jeg tørre, men intet i bindet. Er det normalt ?

Jeg blødte ca 4 uger hvor det gradvist blev mindre og mindre og da det så var sådan at der næsten ikke var noget i bindet så begyndte det pludselig for fuld styrke igen og varede ca 2 uger. - Min læge sagde at det sandsynligvis var min mens der kom der.

Anmeld Citér

16. januar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg blødte ca 4 uger hvor det gradvist blev mindre og mindre og da det så var sådan at der næsten ikke var noget i bindet så begyndte det pludselig for fuld styrke igen og varede ca 2 uger. - Min læge sagde at det sandsynligvis var min mens der kom der.

Jeg har ikke siden min søn var dire dage blødt på den måde. 

Men nærmere sådan at jeg lige har blødt nogle timer hvorefter det er stoppet, to dage efter starter det så igen på samme måde 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Muffinmus

Blødte on off seks uger med min søn.. Så kom mens efter 8 uger..suk

Anmeld Citér

16. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har ikke siden min søn var dire dage blødt på den måde. 

Men nærmere sådan at jeg lige har blødt nogle timer hvorefter det er stoppet, to dage efter starter det så igen på samme måde 

Puh det ved jeg ikke om er normalt, men det lyder træls. Umiddelbart ville jeg nok lige give lægen et kald. Eller snakke med sp om det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.