Så bliver der også strikket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
8 svar
6 synes godt om
16. januar 2016

lineog4

har haft lungebetændelse og har stadig så meget hoste og enormt ondt i ryggen - derfor kan jeg ikke sidde ved symaskinen særlig længe uden jeg er ved at tude af smerte. Men så er det jo godt jeg har næsten lige så meget garn liggende som stof og der faktisk hjælper med at slappe af i kroppen at strikke. Problemet er jo så bare det meste garn har jeg kun nok af til babyting og jeg har ingen baby 

De strikkede ting ryger til salg selvom det på ingen måde kan betale sig, men det er jo endnu dummere at have baby huer liggende her hjemme 

Den her fik jeg lavet i dag og er nu i gang med en lilla. Nå ja og den grønne er en gammel sag med min skat som model 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

anjo01

lineog4 skriver:

har haft lungebetændelse og har stadig så meget hoste og enormt ondt i ryggen - derfor kan jeg ikke sidde ved symaskinen særlig længe uden jeg er ved at tude af smerte. Men så er det jo godt jeg har næsten lige så meget garn liggende som stof og der faktisk hjælper med at slappe af i kroppen at strikke. Problemet er jo så bare det meste garn har jeg kun nok af til babyting og jeg har ingen baby 

De strikkede ting ryger til salg selvom det på ingen måde kan betale sig, men det er jo endnu dummere at have baby huer liggende her hjemme 

Den her fik jeg lavet i dag og er nu i gang med en lilla. Nå ja og den grønne er en gammel sag med min skat som model 

Du er simpelthen så god! Hvis du har en opskrift på et ultra nemt babytæppe, må du meget gerne sige til

Anmeld Citér

17. januar 2016

Sabone

Hvad tager du for huerne? 

Anmeld Citér

17. januar 2016

lineog4

Sabone skriver:

Hvad tager du for huerne? 

Inde på Facebook siden har jeg sat dem til 65, men er ikke sikker. For mig skal de jo egentlig bare væk 

Anmeld Citér

17. januar 2016

Christine

lineog4 skriver:

Lækkert strik!

Undrer mig bare over kategorien som dit indlæg er under 

Anmeld Citér

17. januar 2016

lineog4

Christine skriver:

Lækkert strik!

Undrer mig bare over kategorien som dit indlæg er under 

Det gør jeg også �� Så det ændrer jeg lige - mine pølsefingre har ramt forkert på den lille telefon

Anmeld Citér

17. januar 2016

Sabone

lineog4 skriver:

Inde på Facebook siden har jeg sat dem til 65, men er ikke sikker. For mig skal de jo egentlig bare væk 

Det er billigt!! 

Hvilken side sælger du dem på? 

Anmeld Citér

17. januar 2016

lineog4

Sabone skriver:

Det er billigt!! 

Hvilken side sælger du dem på? 

De der bliver strikket kommer på en Facebook side der hedder ByLine til grinebidere men der kommer kun en gang imellem da strik jo lige tager det længere tid end at sy

Anmeld Citér

17. januar 2016

Sabone

lineog4 skriver:

De der bliver strikket kommer på en Facebook side der hedder ByLine til grinebidere men der kommer kun en gang imellem da strik jo lige tager det længere tid end at sy

Du laver også meget fest tøj, så den side følger jeg gerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.