Hvad skal i have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
16 svar
7 synes godt om
16. januar 2016

grinny

Har bare sådan en lørdag hvor vi rigtig skal hygge med lækker mad - men er e helt tom for ideer og er lidt træt af de samme sunde retter fordi jeg ikke tør springe ud i noget nyt.

Så hvad skal i have? Eller har i bare en kanon lækker og sund ret som jeg bare burde prøve? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Oven falaffel med/uden pita brød, salat og Tzatziki. Det fik vi igår

Anmeld Citér

16. januar 2016

Mor i Aarhus

Har bare sådan en lørdag hvor vi rigtig skal hygge med lækker mad - men er e helt tom for ideer og er lidt træt af de samme sunde retter fordi jeg ikke tør springe ud i noget nyt.

Så hvad skal i have? Eller har i bare en kanon lækker og sund ret som jeg bare burde prøve? 

Tabouleh, chili-humus, avocado-kidneybønnesalat, ristet grønkål og ristede og saltede solsikkekerner. Masser af citron, mynte og hvidløg. 

Frisk, finthakket grønkål, feta, mango/kaki/granatæble eller hvad man kan lide, valnødder, olivenolie, citron og friskkværnet peber med et stykke grillet laks eller kylling. 

Hokkaido fritter, et godt stykke kød og aioli. 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Krydserfingre

Vi skal også have rigtig lørdags mad! Vi skal have store mørbrads bøffer fra slagteren med bønnesalat, rodfrugter og kartofler i ovnen. Og nok også en eller anden sovs 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Bshizzle

Her hjemme overvejer jeg at lave Pitabrød (ikke fået i laaaaaaang tid).  

Anmeld Citér

16. januar 2016

grinny

Tak for inspiration allesammen. Manden mente dog at vi skulle have afrikanergryde for så kunne han lave maden mens jeg hyggede med sofa, dyne og tv 

Elsker den mand 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
grinny skriver:

Tak for inspiration allesammen. Manden mente dog at vi skulle have afrikanergryde for så kunne han lave maden mens jeg hyggede med sofa, dyne og tv 

Elsker den mand 

Håber det smagte godt, og at manden så også tog opvasken bagefter 

Anmeld Citér

16. januar 2016

ønskebørn74

grinny skriver:

Italiensk.. Kødboller i tomatsovs i ovnen.. Mums..

Anmeld Citér

16. januar 2016

Klumpe-dumpe

grinny skriver:

Elsker den mand 

Hvad er det? 

Anmeld Citér

16. januar 2016

grinny

Inger skriver:

Håber det smagte godt, og at manden så også tog opvasken bagefter 

Han tømte sgu opvaskeren og fyldte den igen 

Haha - ej det er han altså rigtig rigtig god til hverdag også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.