Flad Odder vogn...;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. januar 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey :-)

Nogen der har styr på barnevognshjul ? Min Odder vogn - Zip fra 2011, er flad på det ene hjul, så der skal en ny slange til...- men er der en fast str. på barnevognsslanger ? 

//Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

Berta

Slangestørrelse - (dækstørrelse) står på siden af dækket hvis du vil købe ny. Men har du prøvet at lappe den?

Anmeld Citér

16. januar 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Du kan få den lappet hos en cykelmand, ellers kan du selv lappe det. 

En cykelmand kan også sætte ny slange i

Anmeld Citér

16. januar 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
Berta skriver:

Slangestørrelse - (dækstørrelse) står på siden af dækket hvis du vil købe ny. Men har du prøvet at lappe den?

Yes - det brugte kæresten halvdelen af sidste weekenden på  - så allerede der konkluderede han at der nok skulle en ny slange til...- men mere blev der så ikke gjort ved det ...

Anmeld Citér

16. januar 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
skovrup skriver:

Du kan få den lappet hos en cykelmand, ellers kan du selv lappe det. 

En cykelmand kan også sætte ny slange i

- kæresten siger der skal en ny slange til 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Berta

MKBP skriver:

Yes - det brugte kæresten halvdelen af sidste weekenden på  - så allerede der konkluderede han at der nok skulle en ny slange til...- men mere blev der så ikke gjort ved det ...

Ok. Jeg har købt nye dæk og slanger til en gammel oddervogn på cykelpartner.dk. Billigt og hurtig levering. De havde både sæt og enkelt slanger (og dæk) til barnevogne. Der er ikke så mange forskellige størrelser når det kommer til barnevogne. Der står et tal x/x på siden af dækket - det er der du skal bruge.

God fornøjelse

Anmeld Citér

16. januar 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
Berta skriver:

Ok. Jeg har købt nye dæk og slanger til en gammel oddervogn på cykelpartner.dk. Billigt og hurtig levering. De havde både sæt og enkelt slanger (og dæk) til barnevogne. Der er ikke så mange forskellige størrelser når det kommer til barnevogne. Der står et tal x/x på siden af dækket - det er der du skal bruge.

God fornøjelse

Super  Jeg kigger på det når han er vågnet fra lur  Tak !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.