Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey :-)
Nogen der har styr på barnevognshjul ? Min Odder vogn - Zip fra 2011, er flad på det ene hjul, så der skal en ny slange til...- men er der en fast str. på barnevognsslanger ?
//Mette
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slangestørrelse - (dækstørrelse) står på siden af dækket hvis du vil købe ny. Men har du prøvet at lappe den?
Du kan få den lappet hos en cykelmand, ellers kan du selv lappe det.
En cykelmand kan også sætte ny slange i
Berta skriver: Slangestørrelse - (dækstørrelse) står på siden af dækket hvis du vil købe ny. Men har du prøvet at lappe den?
Yes - det brugte kæresten halvdelen af sidste weekenden på - så allerede der konkluderede han at der nok skulle en ny slange til...- men mere blev der så ikke gjort ved det ...
skovrup skriver: Du kan få den lappet hos en cykelmand, ellers kan du selv lappe det. En cykelmand kan også sætte ny slange i
- kæresten siger der skal en ny slange til
MKBP skriver: Yes - det brugte kæresten halvdelen af sidste weekenden på - så allerede der konkluderede han at der nok skulle en ny slange til...- men mere blev der så ikke gjort ved det ...
Ok. Jeg har købt nye dæk og slanger til en gammel oddervogn på cykelpartner.dk. Billigt og hurtig levering. De havde både sæt og enkelt slanger (og dæk) til barnevogne. Der er ikke så mange forskellige størrelser når det kommer til barnevogne. Der står et tal x/x på siden af dækket - det er der du skal bruge.
God fornøjelse
Berta skriver: Ok. Jeg har købt nye dæk og slanger til en gammel oddervogn på cykelpartner.dk. Billigt og hurtig levering. De havde både sæt og enkelt slanger (og dæk) til barnevogne. Der er ikke så mange forskellige størrelser når det kommer til barnevogne. Der står et tal x/x på siden af dækket - det er der du skal bruge. God fornøjelse
Super Jeg kigger på det når han er vågnet fra lur Tak !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128