Lugt fra skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har et lidt pinligt problem... Min skede lugter noget så forfærdeligt:-( Jeg har også en smule kløe... Jeg er i et forhold,så det kan ikke være en kønssygdom... Men hvad skyldes det så? Svamp? Del jeres erfaringer piger.. Tak!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har et lidt pinligt problem... Min skede lugter noget så forfærdeligt:-( Jeg har også en smule kløe... Jeg er i et forhold,så det kan ikke være en kønssygdom... Men hvad skyldes det så? Svamp? Del jeres erfaringer piger.. Tak!!

Jeg ville nok mistænke svamp... Du kan evt prøve med et bind med tykmælk/a38/ymer på. Det lyder ultra klamt (og er ikke super behageligt) men mælkesyrebakterierne skulle kunne tage det i nogle tilfælde. Ellers så giv lægen et kald på mandag.

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

En dag eller to efter at vi har dyrket sex herhjemme og han er kommet i mig, lugter jeg også forfærdeligt og kan intet gøre ved det, det kan også klø noget så forfærdeligt, selv om jeg går i bad og alt hvad der høre til.

Hvis det er opstået uden den forbindelse ville jeg regne med at det var svamp og søge læge, så får han/hun hurtigt styr på den sag.

Anmeld Citér

15. januar 2016

SaraSH

Jeg tænker det er svamp - jeg får det altid når jeg får penicillin ... Så det er blevet til et par gange gennem tiden 

jeg plejer bare at ringe til lægen og forklare symptomerne osv og han stiller nogen spørgsmål og en halv time efter står jeg med 2 piller i hånden 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Svamp eller skedekatar. Skedekatar lugter virkelig fælt, der skal fu have dat i lægen og få nogle piller. Evt skal din parter også have piller hvis du har en. 

Jeg fik det engang mange gange og først da min kæreste også fik pillerne gik det væk og har ikke haft det siden. Min lægen sagde at man nogle gange ikke kan tåle hinandens bakterie flora eller noget og derfor kan nogle kvinder udvikle det. 

Det er mine bud

Anmeld Citér

16. januar 2016

Mor til Ella

Måske svamp, men de gange jeg har haft det under graviditeter synes jeg dog ikke det har lugtet helt vildt.

hvorfor udelukker du kønssygdom bare fordi du er i forhold? 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Anonym

Mor til Ella skriver:

Måske svamp, men de gange jeg har haft det under graviditeter synes jeg dog ikke det har lugtet helt vildt.

hvorfor udelukker du kønssygdom bare fordi du er i forhold? 

Langt ude gæt, men måske hun stoler på og er sikker på sin mand  

Anmeld Citér

16. januar 2016

Anonym

Man kan få noget på håndkøb som gør jobbet... Så behøver du ikke vente til på mandag med at ringe til lægen... 

Anmeld Citér

16. januar 2016

modesty

Anonym skriver:

Nu skriver du en smule kløe. Umiddelbart vil det klø og svi meget hvis det er svamp eller skedekatar. Men du kan være heldig at have nappet det i optrækket.

Tag på apoteket og køb Canesten creme og stikpiller mod svamp. 

Hvis det ikke virker, så tag op til din læge og bliv undersøgt/podet.

Ikke for at være en party pooper - men cirka halvdelen af landets befolkning er utro fra tid til anden - så det er jo ikke komplet utænkeligt at det kunne være en kønssygdom. Det tror jeg dog ikke med de symptomer du beskriver.

Anmeld Citér

16. januar 2016

Mor til Ella

Anonym skriver:

Langt ude gæt, men måske hun stoler på og er sikker på sin mand  

Jojo, men der er altså nogle få av den som kan være i kroppen nogen tid inden udbrud, synes ikke det fremgik om det var et længerevarende forhold.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.