Det går for strækt nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
13 svar
5 synes godt om
15. januar 2016

Sedigfor

Nogle husker måske jeg skrev for noget tid siden at min datter kravlede med krydsede ben, nu kravler hun helt uden problemer, har hun gjort i næsten to uger snart og nu til det helt store, hun er så småt ved at lære at holde blancende til at komme gå ved ting . Hun prøvede sågar her til aften at trække sig op ved min skænk . Stop lige tiden! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

ung-mor-2014

Sedigfor skriver:

Nogle husker måske jeg skrev for noget tid siden at min datter kravlede med krydsede ben, nu kravler hun helt uden problemer, har hun gjort i næsten to uger snart og nu til det helt store, hun er så småt ved at lære at holde blancende til at komme gå ved ting . Hun prøvede sågar her til aften at trække sig op ved min skænk . Stop lige tiden! 

Åh ja tiden går så stærkt, over tre måneder med lige at kravle til nu at gå 6 skridt uden at holde ved noget, puha, som dig kunne jeg godt bruge tiden blev lidt langsommere :O

Anmeld Citér

15. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sedigfor skriver:

Ååååh jeg kender følelsen! Min datter er så småt begyndt at tage hul på små sætninger! Altså bare 2 ord hun sætter sammen, men synes altså det er vildt! Tøsen er jo kun 1½ år! 

Sætninger som "mere mad" "Båt krammeee" "Nej moar!" 

Båt er hendes absolut ynglings bamse som hun sover med hver nat

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sedigfor

ung-mor-2014 skriver:

Åh ja tiden går så stærkt, over tre måneder med lige at kravle til nu at gå 6 skridt uden at holde ved noget, puha, som dig kunne jeg godt bruge tiden blev lidt langsommere :O

Ja, synes ko lige hun kom til verden igår .

min datter var kravlet i to uger næsten os tager hun hul på noget nyt

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sedigfor

MummiT skriver:

Ååååh jeg kender følelsen! Min datter er så småt begyndt at tage hul på små sætninger! Altså bare 2 ord hun sætter sammen, men synes altså det er vildt! Tøsen er jo kun 1½ år! 

Sætninger som "mere mad" "Båt krammeee" "Nej moar!" 

Båt er hendes absolut ynglings bamse som hun sover med hver nat

Min datter har os en bamse hun bare vil sove med men den er nu for stor, så den står ved hende seng

Glæder mig lidt til hun kan begynde at snakke. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

MamaGulloev

Sedigfor skriver:

Min datter har os en bamse hun bare vil sove med men den er nu for stor, så den står ved hende seng

Glæder mig lidt til hun kan begynde at snakke. 

Hihi det kan jeg godt forstå. Men husk også at nyde alt det hun kan nu. F.eks. at hun kravler. Lige om lidt løber hun rundt alle steder

Anmeld Citér

15. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes også tiden gik stærkt, da hun begyndte at kravle til at gå. Hvor bliver tiden dog af?

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sedigfor

MummiT skriver:

Hihi det kan jeg godt forstå. Men husk også at nyde alt det hun kan nu. F.eks. at hun kravler. Lige om lidt løber hun rundt alle steder

Synes ellers jeg løber efter hende allerede nu

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sedigfor

Saphiira skriver:

Jeg synes også tiden gik stærkt, da hun begyndte at kravle til at gå. Hvor bliver tiden dog af?

Ja, det er helt vildt hvor hurtig tiden går.

Anmeld Citér

15. januar 2016

MamaGulloev

Sedigfor skriver:

Synes ellers jeg løber efter hende allerede nu

Det bliver kun værre Og så er ting ikke længere i sikkerhed når de kommer op på bordet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.