Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MMOGM skriver: Så skete det endelig! I tirsdags fødte jeg vores fantastiske søn uge 39+2, han vejede 3220g og var 51cm fik mine første veer kl 13:49, og han var ude 18:54 det var en helt fantastisk fødsel (ligesom de andre), og fik ingen smertelindring overhoved Storebror og storesøster, har taget så godt imod lillebror, og er meget interesseret i ham i får lige lidt billeder
Så skete det endelig! I tirsdags fødte jeg vores fantastiske søn uge 39+2, han vejede 3220g og var 51cm
fik mine første veer kl 13:49, og han var ude 18:54
det var en helt fantastisk fødsel (ligesom de andre), og fik ingen smertelindring overhoved
Storebror og storesøster, har taget så godt imod lillebror, og er meget interesseret i ham
i får lige lidt billeder
Tillykke hvor er han sød glæder mig endnu mere selv nu. Mvh Louise 36+1
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke! Hvor er han smuk
Spiloppi skriver: Kæmpe tillykke, han ser helt perfekt og skøn ud!! Ih så bliver man helt utålmodig når man er 37 uger henne
Kæmpe tillykke, han ser helt perfekt og skøn ud!! Ih så bliver man helt utålmodig når man er 37 uger henne
Tusinde mange tak
åh kan godt huske tiden føltes forfærdelig lang, håber ikke der går for længe før du får din lille baby i armene
Yoggibear skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Tusinde tak
StineW79 skriver: Så fin og stort tillykke! Vh stine
Så fin og stort tillykke! Vh stine
Mange tak skal du have
Mullesmith skriver: Tillykke hvor er han sød glæder mig endnu mere selv nu. Mvh Louise 36+1
Taaak ja han er bare så sød
åh kan godt forstå dig!! Håber tiden går hurtigt for dig, så du snart kan få din baby i armene
Spirrevip skriver: Stort tillykke! Hvor er han smuk
Tusinde mange tak ja synes også selv han er så smuk hihi
Tillykke
PT skriver: Tillykke
Eeej.. hvor ser han skøn ud!! Hvor sjovt.. blev så forvirret, for jeg følger dig på Instagram og havde jo så set billedet, men så kom det også her... og blev så forvirret.. og hvor pudsigt!! Men stort tillykke med ham!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128