Nye veninder søges i nordjylland! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.226 visninger
12 svar
3 synes godt om
15. januar 2016

Jj1709

jeg er nået dertil hvor jeg ikke længere synes jeg har så meget tilfælles med de veninder jeg har, så jeg tænkte det her måske kunne være stedet at få nogle nye, gerne med børn, da det ofte er nemmere for dem at sætte sig ind i hvorfor man ikke så nemt kan smutte med i byen fredag eller lørdag ��  

Personligt er Jeg 24, bor 30 km nord for Aalborg ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Kamilla-m

Jj1709 skriver:

jeg er nået dertil hvor jeg ikke længere synes jeg har så meget tilfælles med de veninder jeg har, så jeg tænkte det her måske kunne være stedet at få nogle nye, gerne med børn, da det ofte er nemmere for dem at sætte sig ind i hvorfor man ikke så nemt kan smutte med i byen fredag eller lørdag ��  

Jeg er 25, og jeg bor også 30 km nord for aalborg

Har det på samme måde som dig, du er velkommen til at skrive 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Bonete

Jeg er 24 år, bor til en dreng på 2,5 år og en bounsdreng på 6 år

jeg er frisk på nye bekendtskaber �� 

Jeg bor 10km fra Sindal i en lille by der hedder Blæsbjerg :-) 

I er velkommen til at skrive  

på Face hedder jeg Anika willumsen, det måske lidt nemmere 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Jj1709

060813 skriver:

Jeg er 24 år, bor til en dreng på 2,5 år og en bounsdreng på 6 år

jeg er frisk på nye bekendtskaber �� 

Jeg bor 10km fra Sindal i en lille by der hedder Blæsbjerg :-) 

I er velkommen til at skrive  

på Face hedder jeg Anika willumsen, det måske lidt nemmere 

Hej Anika :-)

jeg forsøgte at finde dig på Fb, men der poppede flere muligheder op, du kan finde mig derinde hvis det er, Julie Jytte Spanggaard :-D

Anmeld Citér

23. august 2016

tobogsylsmor27

hej kun da godt brug nogen veninde hedder Christina og er 33 år mor til drenge på 7 og 11 år bor i en by som hedder kaas 30 km fra aalborg

Anmeld Citér

23. august 2016

MissTas

Jj1709 skriver:

Jeg er 26 år, bor i Hjørring ca. 50km nord for Aalborg, har en datter på 4 år og venter en lillebror her om et par måneder. Du er velkommen til at skrive. Veninder kan man ikke få for mange af 

Anmeld Citér

23. august 2016

Camilze

Du må da også godt finde mig på facebook Camilla Bratholt. Bor 40 km fra Aalborg i Hadsund, og har en datter på 3 måneder.

Anmeld Citér

23. august 2016

Jj1709

tobogsylsmor27 skriver:

hej kun da godt brug nogen veninde hedder Christina og er 33 år mor til drenge på 7 og 11 år bor i en by som hedder kaas 30 km fra aalborg

Så bor vi relativt tæt på hinanden - jeg er selv fra Brovst :-)

Anmeld Citér

23. august 2016

Jj1709

Camilze skriver:

Du må da også godt finde mig på facebook Camilla Bratholt. Bor 40 km fra Aalborg i Hadsund, og har en datter på 3 måneder.

Hej Camilla. 

Jeg finder dig derinde så, i løbet af dagen :-) 

jeg kender godt selv til Hadsund, jeg er oprigtigt selv fra Kongerslev af - men bor nu i Brovst, men kommer stadig en del " syd for fjorden " :-)

Anmeld Citér

24. august 2016

Camilze

Jj1709 skriver:

Hej Camilla. 

Jeg finder dig derinde så, i løbet af dagen :-) 

jeg kender godt selv til Hadsund, jeg er oprigtigt selv fra Kongerslev af - men bor nu i Brovst, men kommer stadig en del " syd for fjorden " :-)

Jeg er oprindeligt "nord fra", jeg er født og opvokset i Biersted tæt på Aabybro, så jeg er ret kendt der oppe og kommer der ofte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.