jeg orker bare ikke mere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. april 2008

Loggidut

så er Bozzy også væk.....han havde et knust lårben....suk, fuck pis lort møg, så nu går jeg fandme i min seng...lukker mig inde i 14 dage, vræler øjnene ud af hovedet...og hader mig selv, for nogen sinde at have holdt af mine skide husdyr!

ark...dyrlægen var nu flink, og slet ikke på samme måde som ham doktor død jeg var hos med kalle, og han var vildt flink og forklarede mig hvad det indebar med sådan et knust ben.,...så jeg vidste jo godt at det kun kunne blive en aflivning...lort pis møg!

aller værst var at christian var med, og han er bare sønderknust nu, føj 2 katte på en månede....ark, jeg hader det bare...nope, jeg logger sgu og begraver mig i selv melidenhed i nogle dage....og så vender jeg lige stærkt tilbage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2008

Mikkelmusen

Åååh Loggi, det er jeg ked af at høre. Vi tager snakken en anden dag. Jeg tror også jeg graver mig ned et par dage.

Vi ses i næste uge (H)

Anmeld

5. april 2008

Rasmine

Nai sgu.
Fanme trist for Jer.
Hvad var det sket?

Og JA, øv at man begynder at holde af de dyr, det gør SÅ ondt hvis man mister dem.

Varme tanker herfra...

Anmeld

5. april 2008

BellaT

Øv da også. Hvor uheldig kan man være på så kort tid?
Både med katte og mærkelig efterskoleudsmidning.
Tanker til dig.

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

5. april 2008

linemus

Åh nej, hvor trist. Sender et stort kram (H)

- Line

Anmeld

5. april 2008

Kaufie

Åhhh Loggi - det er godt nok trist....

Her har vi to katte, som jeg af og til forbander langt væk når de vil ud og ind konstant, mjaver når jeg er ved at putte William, drikker af toilettet og konstant sultne...... Men selvom de ofte er temmelig upopulære for tiden, så elsker jeg dem jo højt alligevel og ville blive meget ked hvis der skete noget med dem.

Tanker til dig (H)

Anmeld

5. april 2008

Nadi

Åh nej dog! Hvor er det godt nok synd for jer, men håber I kommer oven på igen om ikke så længe.

Mange (H) herfra

-Nadia

Anmeld

6. april 2008

Sille

puh ha.. det er trist loggi.. er sgu kd af at høre.. de små dyr er jo en del af familien...
trøste-hilsner fra sille

Anmeld

6. april 2008

Tikki

Ejj Loggi -det er jeg ked af at høre! Synes godt nok I har været uheldige på det sidste....øvøvøv:'( Trøstekrammer herfra

Anmeld

6. april 2008

Siber

Åh nej Loggi, det er jeg ked af at høre. Ja man bliver sku knyttet til de små kræ!
En stor krammer til dig og din familie!

Tanker fra SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.