9 uger men intet hjerteblink- er der en chance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.382 visninger
11 svar
9 synes godt om
14. januar 2016

EnNyVerden

Var på hospitalet i dag til ts, hvor de ikke kunne se hjerteblink, selvom jeg ifølge første dag i sidste mens skulle være 9+4. De nævnte, at det lille væsen havde størrelse svarende til en seksugers og måske bare var en meget langsom starter... Den har derfor fået chancen indtil næste uge, hvor den så skal have udviklet sig- og ellers er det abort...

Er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende? Og har gode eller dårlige erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

drabo

Profilbillede for drabo

Hvornår testede du positivt?

tænker hvis du først testede positivt indenfor de sidste to uger, så er der måske en chance, men hvis du testede positivt for 4 uger siden, så tror jeg desværre chancen for en lykkelig slutning er meget lille.

jeg håber for dig, at de har ret, men tror desværre ikke chancen er ret stor.

kunne de ikke f.eks. Tage blodprøver og måle om hcg stiger eller falder for tænker at en uge godt nok er lang tid at gå uden at vide om det er godt eller skidt.

Anmeld Citér

14. januar 2016

EnNyVerden

Jeg testede positivt for en måned siden, så den er alle omstændigheder langsom- og måske død...

de ville ikke måle hcg...

Anmeld Citér

14. januar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg ville desværre ikke turde håbe på for meget.  Håber selvfølgelig på dine vegne at der alligevel er tale om en meget langsom starter. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

hipsomhapper

EnNyVerden skriver:

Var på hospitalet i dag til ts, hvor de ikke kunne se hjerteblink, selvom jeg ifølge første dag i sidste mens skulle være 9+4. De nævnte, at det lille væsen havde størrelse svarende til en seksugers og måske bare var en meget langsom starter... Den har derfor fået chancen indtil næste uge, hvor den så skal have udviklet sig- og ellers er det abort...

Er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende? Og har gode eller dårlige erfaringer?

Jeg håber selvfølgelig det bedste for dig, men da du også søger dårlige erfaringer, får du her min:

I min sidste graviditet var jeg også til tidlig scanning, men det lille væsen var ALT for lille i forhold til mine beregninger og uden hjerteblink.

Jeg fik derfor en ny tid ugen efter for lige at give den en chance, og sørme om den ikke var vokset lidt og havde endda hjerteblink!

Vi troede jo så, at lykken var gjort, selvom vi stadig ikke helt kunne få tidsaspektet til at passe... og ja, ved scanning ugen efter var der intet hjerteblink og den blev målt til at være død kort tid efter den sidste scanning... Så den var ikke BARE langsom, den var ikke levedygtig.

Anmeld Citér

14. januar 2016

EnNyVerden

hipsomhapper skriver:

Jeg håber selvfølgelig det bedste for dig, men da du også søger dårlige erfaringer, får du her min:

I min sidste graviditet var jeg også til tidlig scanning, men det lille væsen var ALT for lille i forhold til mine beregninger og uden hjerteblink.

Jeg fik derfor en ny tid ugen efter for lige at give den en chance, og sørme om den ikke var vokset lidt og havde endda hjerteblink!

Vi troede jo så, at lykken var gjort, selvom vi stadig ikke helt kunne få tidsaspektet til at passe... og ja, ved scanning ugen efter var der intet hjerteblink og den blev målt til at være død kort tid efter den sidste scanning... Så den var ikke BARE langsom, den var ikke levedygtig.

Ja det er nok netop sådan noget jeg også tænker... Tak fordi du deler din erfaring...

frustrerende med de lange forløb- håber snart, at den beslutter sig for, om den vil noget eller ej!

Anmeld Citér

5. februar 2017

Tanja.mp

EnNyVerden skriver:

Hvordan er det gået ? 

Anmeld Citér

5. februar 2017

Muhmi

Tanja.mp skriver:

Hvordan er det gået ? 

Tråden er over et år gammel og det endte desværre i en abort for trådstarter....

Anmeld Citér

5. februar 2017

HPH

EnNyVerden skriver:

Kender en som først så hjerteblink til nf scanning, de ts kunne ikke se det.

ved dog ikke om han var svarende i størrelse til hvor langt hun var henne .

Anmeld Citér

7. februar 2017

EnNyVerden

Muhmi skriver:

Tråden er over et år gammel og det endte desværre i en abort for trådstarter....

Det er korrekt ... lidt for dårligt, at jeg ikke fik opdateret. Hvor vidste du egentlig det fra Muhmi? Ud fra nogle af mine andre tråde?

Blev heldigvis gravid relativt hurtigt efter - og har nu en skøn søn på 6 uger <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.