EnNyVerden skriver:
Var på hospitalet i dag til ts, hvor de ikke kunne se hjerteblink, selvom jeg ifølge første dag i sidste mens skulle være 9+4. De nævnte, at det lille væsen havde størrelse svarende til en seksugers og måske bare var en meget langsom starter... Den har derfor fået chancen indtil næste uge, hvor den så skal have udviklet sig- og ellers er det abort...
Er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende? Og har gode eller dårlige erfaringer?

Jeg håber selvfølgelig det bedste for dig, men da du også søger dårlige erfaringer, får du her min:
I min sidste graviditet var jeg også til tidlig scanning, men det lille væsen var ALT for lille i forhold til mine beregninger og uden hjerteblink.
Jeg fik derfor en ny tid ugen efter for lige at give den en chance, og sørme om den ikke var vokset lidt og havde endda hjerteblink!
Vi troede jo så, at lykken var gjort, selvom vi stadig ikke helt kunne få tidsaspektet til at passe... og ja, ved scanning ugen efter var der intet hjerteblink og den blev målt til at være død kort tid efter den sidste scanning... Så den var ikke BARE langsom, den var ikke levedygtig.
Anmeld
Citér