Vil tabe mig nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
10 svar
2 synes godt om
13. januar 2016

Sedigfor

Men! Skal jeg vente med at træne eller skal jeg bare starte stille ud? Havde en meget grov bækkenløsning i min graviditet og har fulgt med siden jeg fødte, knap så slemt nu. Hvad vil i gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Mor til Ella

Sedigfor skriver:

Men! Skal jeg vente med at træne eller skal jeg bare starte stille ud? Havde en meget grov bækkenløsning i min graviditet og har fulgt med siden jeg fødte, knap så slemt nu. Hvad vil i gøre?

Jeg ville personligt starte med kosten og få styr på den ( og lad vær med at spise for lidt ) og heller ikke nægte dig alt det du elsker så er chancen for at det holder meget større.

jeg ville supplere maden med lidt hjemme trænings øvelser for mave, mås, lår og arme.

Anmeld Citér

13. januar 2016

Sedigfor

Mor til Ella skriver:

Jeg ville personligt starte med kosten og få styr på den ( og lad vær med at spise for lidt ) og heller ikke nægte dig alt det du elsker så er chancen for at det holder meget større.

jeg ville supplere maden med lidt hjemme trænings øvelser for mave, mås, lår og arme.

Kosten har jeg styr på (: 

Anmeld Citér

14. januar 2016

JVF

Jeg er også lige gået igang med livstilsændring efter en graviditet, der har sat sig aaaalt for meget på sidebenene. 

Jeg bruger bl.a appen 'Lifesum' til at holde øje med hvad jeg spiser og hvor mange kalorier jeg har at spise af i løbet af dagen og hvor meget vand jeg drikker i løbet af dagen - det er en KLAR anbefaling herfra! :-) 

Derudover har jeg hørt meget godt om appen '7 minuts workout', som skulle være enormt god og meget lidt tidskrævende øvelser som man nemt kan lave derhjemme :-) 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Sedigfor

JVF skriver:

Jeg er også lige gået igang med livstilsændring efter en graviditet, der har sat sig aaaalt for meget på sidebenene. 

Jeg bruger bl.a appen 'Lifesum' til at holde øje med hvad jeg spiser og hvor mange kalorier jeg har at spise af i løbet af dagen og hvor meget vand jeg drikker i løbet af dagen - det er en KLAR anbefaling herfra! :-) 

Derudover har jeg hørt meget godt om appen '7 minuts workout', som skulle være enormt god og meget lidt tidskrævende øvelser som man nemt kan lave derhjemme :-) 

Bruger selv appen (:

Anmeld Citér

14. januar 2016

Kildebakken

Kan man mon træne en bækkenløsning væk? Måske kan din læge henvise til fysioterapeut? 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Sedigfor

Kildebakken skriver:

Kan man mon træne en bækkenløsning væk? Måske kan din læge henvise til fysioterapeut? 

Vik ikke træne den væk . Vil tabe mig. 

Det gjorde hun efter jeg havde født, det hjalp bare nada :/

Anmeld Citér

14. januar 2016

linkon

Cykle :-) til din bækkenløsning ikke mærkes dagligt :-)

Anmeld Citér

14. januar 2016

Sedigfor

linkon skriver:

Cykle :-) til din bækkenløsning ikke mærkes dagligt :-)

Mærker den heller ikke dagligt mere (: 

derfor jeg tænkte træning.

Anmeld Citér

14. januar 2016

linkon

Sedigfor skriver:

Mærker den heller ikke dagligt mere (: 

derfor jeg tænkte træning.

Så ville jeg prøve mig frem stille og rolig i fitness center med noget styrke, eller deltage i zumba eller lignende, så stopper du hvis du får smerter :-) jeg har prøvet mig frem og det eneste der drillerier mot bækken nu er deep squat og walking lunges :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.