Bekymret - uden grund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2016

Anonym trådstarter

Kære mødre 

Mit barn på snart et år er begyndt at sove 16 timer i døgnet. 3-4 timer mere, end førhen.. Meget pylret og virker stadig ekstremt træt efter laaaang middagslur. Nærmest feberramt, dog uden feber.

Vi har tid ved lægen på fredag, men jeg ville høre jer, om I har nogle erfaringer? 

Vi får sund og varieret kost. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Tøs85

Anonym skriver:

Kære mødre 

Mit barn på snart et år er begyndt at sove 16 timer i døgnet. 3-4 timer mere, end førhen.. Meget pylret og virker stadig ekstremt træt efter laaaang middagslur. Nærmest feberramt, dog uden feber.

Vi har tid ved lægen på fredag, men jeg ville høre jer, om I har nogle erfaringer? 

Det kan være han bare har brug for ekstra søvn i er par måneder.. Sådan har det været med min søn, men synes det er godt du har fået tid ved lægen..

Anmeld Citér

13. januar 2016

Anonym trådstarter

Tøs85 skriver:

Det kan være han bare har brug for ekstra søvn i er par måneder.. Sådan har det været med min søn, men synes det er godt du har fået tid ved lægen..

Det er rart at høre. 

Der skal sommetider ikke ret meget til, før at man (jeg) bliver bekymret for om alt nu er okay 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Julemusen

Børn kan godt have et stort søvnbehov i perioder hvis de fx vokser meget eller bare fordi det er vinter, koldt og mørkt. Men det er altid en god ide lige at få tjekket om der kan være noget infektion der driller. 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Sedigfor

Min datter sov på et tidspunkt 17 timer som seks mdr, nu sover hun ca 14 timer i alt (: 

hvor gammel er dit barn?

Anmeld Citér

13. januar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Kære mødre 

Måske er hun blevet smittet med noget. Vi havde f.eks. Alle roskildesyge inden jul. Det startede ved den yngste, han var enormt træt og uoplagt i en hel uge inden opkast og dårlig mave viste sig. Da vi andre blev smittet tog det kun en dag med træthed og kvalme hvorefter vi kastede op. Det kan også være eksempelvis begyndende influenza eller bare et spring i udviklingen og dermed øget træthed.

Anmeld Citér

13. januar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Er han startet i institution for nylig? Hvis han er så er eet helt normalt at være mere træt... Min yngste er 2 år og 7 måneder og sover 14 timer i døgnet.. 2 til middag og 12 om natten

Anmeld Citér

13. januar 2016

modesty

Anonym skriver:

Kære mødre 

Jeg synes ikke at det lyder vildt mærkeligt, og ikke noget jeg ville tage til lægen for.  Et barn i den alder kan stadig have meget omskiftelige sovevaner, og jeg synes ikke at 16 timer i døgnet lyder helt ude i skoven for så lille et barn.

Hvor lang tid har det varet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.