Køjeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
2 synes godt om
12. januar 2016

Mom2Two

Er der nogle der har deres børn i køjeseng? Vi taler lidt om det herhjemme, når den nye baby kommer, så ville det være cool a de store kom i en halvhøj køjesenge. Den store ska lægge øverst, han vil være ca 3,5. Den yngste 2,5.. Men nu begynder jeg alligevel a syntes det er aaaaalt for tidligt.. Den yngste ka jobkravene op og falde ned, og den store ka jo også sagtens falde ned.... Hvor gamle er børn når de kommer i køjeseng? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

MorTil3+

Vores datter fik en halvhøj seng for et halvt år siden der var hun 3,5 og hun klarer det fint.

Anmeld Citér

12. januar 2016

(august)

Vi fik også køjesenge til vores to store da lillesøster var på vej og der har de også været omkring 3,5 og 2 år. Køjesengen er ca. 1,5m høj men med to reelle senge og skuffer nedenunder, tror den er fra hoppe kids. Vi valgte den, da den ikke var ret bred og lang og netop kun 1,5m høj, så der ikke var "så langt" ned hvis de skulle falde.

Indtil videre er ingen faldet ned og selv lillesøster på 18 mdr kravler op, men venter på at blive båret ned.

Anmeld Citér

12. januar 2016

Tip!

Min søn var 3 år da han fik en halvhøj seng... Han er aldrig faldet ud af den. 

Nu er sengen givet videre til min bonus søn på 4 år, og mon ikke også at mindste mand på 2 år overtager den om et par år. 

Anmeld Citér

12. januar 2016

modesty

Mom2Two skriver:

Er der nogle der har deres børn i køjeseng? Vi taler lidt om det herhjemme, når den nye baby kommer, så ville det være cool a de store kom i en halvhøj køjesenge. Den store ska lægge øverst, han vil være ca 3,5. Den yngste 2,5.. Men nu begynder jeg alligevel a syntes det er aaaaalt for tidligt.. Den yngste ka jobkravene op og falde ned, og den store ka jo også sagtens falde ned.... Hvor gamle er børn når de kommer i køjeseng? 

Vores søn har ligget i halvhøj siden han var 2 år. Igen problemer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.