Ideer til hyggelig indretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.288 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. januar 2016

Mortil2drenge<3

jeg har termin her i marts måned og vil endelig gerne begynde at indrette men problemet er bare at han skal dele soveværelse med os så det kan ikke blive et "rigtig" børneværelse  

Hans Tremmeseng kommer til at stå op af en væg og ja det sådan set det vi har af plads. 

Vil hører om der nogen der har gode fopslag til at gøre det lidt børneagtigt trods plads mangel i vores lille hjem  andre med så lidt plads? Og hvad gjorde i ? Delte jeres baby også værelse med jer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

EAF

Molly90 skriver:

jeg har termin her i marts måned og vil endelig gerne begynde at indrette men problemet er bare at han skal dele soveværelse med os så det kan ikke blive et "rigtig" børneværelse  

Hans Tremmeseng kommer til at stå op af en væg og ja det sådan set det vi har af plads. 

Vil hører om der nogen der har gode fopslag til at gøre det lidt børneagtigt trods plads mangel i vores lille hjem  andre med så lidt plads? Og hvad gjorde i ? Delte jeres baby også værelse med jer ?

Kan du ikke lave en plantegning over soveværelset og hvordan tingene står nu og derefter poste det her i tråden? 

Har fundet lidt billeder hvordan nogen har gjort det også i teorien. Her i starten behøves jo ikke den store make-over, så få billeder på væggen kan gøre det, måske et spejl, puslebord, en børnelampe, en uro eller noget der dingler ned fra hjørnet eller sådan noget... Du kan ihvertfald lige se dem her til at begynde med... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. januar 2016

serinasmor

Vi gjorde ikke meget inden vi kom hjem med hende ... Havde ikke engang et rigtigt godt sted at pusle  

Men havde sat tremmeseng op ved siden af vores seng - og gjort klar med dyne, sengerand  ... Havde hængt et hjemmemalet Peter plys billeder over sengen ..

Det var fint -og så var der et sted der var hendes eget  

Der er ikke behov for ret meget mere  

Dog vil jeg sige at det vil være en fordel at have bestemt hvor puslepladsen skal være  

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mom2beIhope

Molly90 skriver:

Jeg har termin til april og vi er i gang med at istandsætte en af værelserne, men det tager vi med ro da baby i den første tid skal være hos os i soveværelset

Jeg ville nok male væggen, hvor sengen skal stå, i lækker farve og selvfølgelig pynte med billeder, bamser, uro osv. over/ ved siden af sengen (på væg, hylder eller sådan). Så kan det være et rigtig babyhjørne

Anmeld Citér

12. januar 2016

linkon

Hvis du er på instagram så prøv at søge op minlillelykke, da hun og hendes mand fik en datter boede de i en lille lejlighed og deres datter havde simpelthen det sødeste babyhjørne i deres soveværelse :-)

Anmeld Citér

12. januar 2016

C_C

Tjek også barnrummet på instragram 

Anmeld Citér

13. januar 2016

MajkenMS

C_C skriver:

Tjek også barnrummet på instragram 

Enig, de har nogle rigtigt gode billeder! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.