Smerter efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. januar 2016

1.projektbaby

Jeg fødte d. 30/12/15 en dejlig dreng. Fødslen gik fint og jeg fik kun en 1. Grads bristning i mellemkødet og en blodansamling. 

Jeg har ingen smerter når jeg ligger ned længere. Men lige så snart jeg står op i mere end et par minutter får en føles af ubehag/smerte nede mellem benene. Tror det føles lift tyngende for jeg får lyst til at trykke på det men det hjælper ikke.

Er der nogen der har en idé om hvad det er og hvor længe jeg kan forvente det bliver ved? Er ved at få spat af kun at kunne ligge på sofaen!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Sådan havde jeg det i 3 ugers tid.

Anmeld Citér

12. januar 2016

MinPrins

Jeg havde ondt i 3-4 ugers tid...

Anmeld Citér

12. januar 2016

Diosa85

1.projektbaby skriver:

Jeg fødte d. 30/12/15 en dejlig dreng. Fødslen gik fint og jeg fik kun en 1. Grads bristning i mellemkødet og en blodansamling. 

Jeg har ingen smerter når jeg ligger ned længere. Men lige så snart jeg står op i mere end et par minutter får en føles af ubehag/smerte nede mellem benene. Tror det føles lift tyngende for jeg får lyst til at trykke på det men det hjælper ikke.

Er der nogen der har en idé om hvad det er og hvor længe jeg kan forvente det bliver ved? Er ved at få spat af kun at kunne ligge på sofaen!

Havde det på præcis samme måde. 

Stod på i 5-6 uger

tillykke med vidunderet 

Anmeld Citér

12. januar 2016

charthys

Det er helt normalt,  lav godt med knibeøvelser,  det får det at forsvinde hurtigere :-) 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Anna2706

Sådan havde jeg det også fra fødsel og nogle uger frem, det skal nok blive bedre  Knib, knib, knib 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Muffinmus

Enig med de andre. Du kan gå til efterfødselsgymnastik, hvor der er super mange gode øvelser til at stramme op på både bund og mave.  Indtil du må det, så start med knibe øvelser. Du kan prøve med 10 sekunder, hvor du føler efter om du kniber hele tiden, for ofte dliooerman lidt efter 5-7 sek.

Det kan du så gøre 4 gange. Hvis du tager turen en tur morgen, middag, aften, vil du hjælpe dig selv meget. Og husk at knibe ved host f.eks. Knibeøvelserne kan jo laves når man sidder og ammer, ser tv eller spiser 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Kamilla-m

1.projektbaby skriver:

Jeg fødte d 20/12 og jeg har det ikke længere. Mit stoppede efter 6-7 dage

Jeg tænker det er meget normalt, og jeg tror jeg har været heldig.. 

Anmeld Citér

12. januar 2016

1.projektbaby

Tak for alle jeres svar  tænkte nok at tålmodighed og knibeøvelser var det eneste der kunne hjælpe. Laver knibeøvelser hver dag. Glædet mig bare så meget til ikke at føle mig limet til sofaen længere. 

Anmeld Citér

12. januar 2016

jenny4

Det er helt normalt at føle lidt tyngde dernede men synes dog ikke det burde være så du kun kan sidde/ligge. Der er jo en lille risiko for nedsunken livmoder - måske du lige skulle give lægen et ring.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.