Min datter niver sig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja som overskriften siger, så niver min datter på 1½ år sig selv..

Er det normalt?

Hun gør det når hun er småtræt og vi f.eks. sidder og putter i sofaen om aftenen og så niver hun sig selv enten i ansigtet, armen eller lårene. 

Hun virker ikke som om det gør ondt på hende, men som om hun synes det er lidt hyggeligt... Hun sidder sådan og hiver ud i sin hud..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Sandratoft

MummiT skriver:

Ja som overskriften siger, så niver min datter på 1½ år sig selv..

Er det normalt?

Hun gør det når hun er småtræt og vi f.eks. sidder og putter i sofaen om aftenen og så niver hun sig selv enten i ansigtet, armen eller lårene. 

Hun virker ikke som om det gør ondt på hende, men som om hun synes det er lidt hyggeligt... Hun sidder sådan og hiver ud i sin hud..

Som jeg læser det er det så ikke bare en del af noget hyggeligt? 

Anmeld Citér

12. januar 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Min datter niver mig, når vi ammer eller når vi putter sammen i sofaen. Hun bruger det til at falde til ro med, så mon ikke det er det samme for din datter.

Min lillebrors datter nulrer sit hår, så det bliver helt knudret, når hun er træt og har gjort det siden hun var lille. Hans søn nulrer i stedet hjørnet på sin dyne - så der næsten er hul i betrækket efter kort tids brug.

Jeg tænker det er helt normalt, og en måde at mærke sig selv og på den måde få ro på kroppen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.