Rådhus og romantisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger ☺

Er anonym da jeg kender en del herinde.

Vi blev forlovet i december, og snakker om at blive gift slutningen af dette år, starten af næste. 

Vi vil gerne giftes på rådhuset, og så vil vi jo gerne fejre det på en stille og rolig måde bagefter med nærmeste familie.

Har i nogle gode råd til hvordan man kan gøre det fint og romantisk - men stadig billigt ☺ da vi begge er studerende ☺

Regner med at invitere omkring 20 til at komme og fejre os  ☺ 

Hvordan var jeres bryllup på rådhus ? 

Alle gode ideer og råd modtages med kyshånd ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Lotus86

Min bror og svigerinde blev gift på rådhuset, de havde selvfølgelig bege fint tøj på, så var vi lige de nærmeste med under vielsen, og så var vi omkring 20 hjemme hos dem efterfølgende til lækker tapas, hygge, vin og sjusser, det var en skøn aften

Med pynt kan man jo gøre det ekstra romantisk. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Min bror og svigerinde blev gift på rådhuset, de havde selvfølgelig bege fint tøj på, så var vi lige de nærmeste med under vielsen, og så var vi omkring 20 hjemme hos dem efterfølgende til lækker tapas, hygge, vin og sjusser, det var en skøn aften

Med pynt kan man jo gøre det ekstra romantisk. 

Det lyder super hygge ��

Sådan noget kunne vi også godt finde på !

Tak for input 

Anmeld Citér

11. januar 2016

MRS.Thomsen

Vi fik borgmesteren til at vie os ude i skoven det var rigtig romantisk. Det kostede ikke noget, men det er ikke alle kommuner der laver vielser uden for rådhuset. Det var om sommeren. Måske er der noget flot natur nær dig, hvor det kan lade sig gøre om vinteren? 

Tapas er et godt forslag. Køb lyskæder det er mega hyggeligt og romantisk til bryllup. De er sikkert også på tilbud lige nu efter jul  

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym trådstarter

MRS.Thomsen skriver:

Vi fik borgmesteren til at vie os ude i skoven det var rigtig romantisk. Det kostede ikke noget, men det er ikke alle kommuner der laver vielser uden for rådhuset. Det var om sommeren. Måske er der noget flot natur nær dig, hvor det kan lade sig gøre om vinteren? 

Tapas er et godt forslag. Køb lyskæder det er mega hyggeligt og romantisk til bryllup. De er sikkert også på tilbud lige nu efter jul  

Fantastisk ide med at blive viet udenfor rådhuset - tror jeg vil undersøge om det kan lade sig gøre i vores kommune ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.