3D print af dine børn tilbydes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2016

TNBC

Kidsprint.dk skriver:

Jeg hedder Søren Kring og jeg kan lave 3D print af børn så man får et nyt og anderledes minde til hjemmet eller som gave til bedsteforældrene.

www.kidsprint.dk kan I se meget mere om Danmarks første 3D print mini mig til børn. 

Det du linker til er flot, men aldrig om jeg vil give over 1000 for det..  så ville jeg hellere have gode tydlige normalbilleder.

Hvorfor så dyrt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Kidsprint.dk

Kvaliteten kan ikke blive så skarp som et billede og et billede af et 3D er næsten aldrig så godt som at se 3D figuren "live".

Der er 96 kameraer der tager billede på samme tid i 3D scanneren. Derfor er det et dyrt apparat og selve 3D printning er også dyr hvilket gør denne helt nye opfindelse lidt dyrere end et stort billede hos en professionel fotograf.

Kvaliteten af 3D printet ligner ikke et billede og kan ikke "foto shoppes" ligesom normalt billede. Men til gengæld har man et helt unikt minde i form af en statue der virkelig viser hvordan personen så ud/var som barn 

Det er virkelig godt at høre alle jeres meninger både om hjemmeside og 3D printet, da KIDSprint er helt nyt og jeg gerne vil lave noget fedt for os forældrer og vores børn.

F.eks. det at børn kan gå ind og tegne i 3D på min hjemmeside helt gratis.

Tak for input!

Anmeld Citér

11. januar 2016

serinasmor

Kidsprint.dk skriver:

Jeg hedder Søren Kring og jeg kan lave 3D print af børn så man får et nyt og anderledes minde til hjemmet eller som gave til bedsteforældrene.

www.kidsprint.dk kan I se meget mere om Danmarks første 3D print mini mig til børn. 

Hvor stor er sådan en figur typisk ?

Anmeld Citér

11. januar 2016

Kidsprint.dk

Vi printer oftest fra 12 til 18 cm, men jo større 3D printet er, desto tydeligere kan man selvfølgelig se konturerne i ansigt og krop.

Pige på 4 år på ca. 1 meter 3D printet i 15cm. Billedet med murstenene er selve printet og det andet er scannet som printet kommer fra. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. januar 2016

serinasmor

Kidsprint.dk skriver:

Vi printer oftest fra 12 til 18 cm, men jo større 3D printet er, desto tydeligere kan man selvfølgelig se konturerne i ansigt og krop.

Pige på 4 år på ca. 1 meter 3D printet i 15cm. Billedet med murstenene er selve printet og det andet er scannet som printet kommer fra. 

Hmm ok 

Så er de nok faktisk for store til at jeg ville synes det var sjovt  

Lidt mindre og de ville kunne bruges som dukker til dukkehus  

Men jeg ville nok ikke betale 1000 kr stykket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.