Børnehave mad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.556 visninger
9 svar
1 synes godt om
10. januar 2016

Mom2Two

hvad giver i jeres børn med i deres små madpakker? Det er første gang imorgen jeg ska gi madpakke med ...

Jeg har lavet en til Storm. Jeg har skåret en Skive ananas ud, 2 cherrytomater, 1 snack pølse, en lille pakke rosiner, og lidt vindruer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

Happiness

Da vi lavede madpakker gav jeg altid rugbrød med, da jeg så var sikker på det mættede godt. Det var nok 1,5 rundenom rugbrød med forskelligt pålæg, og så grønt at gnave i. Og i formiddags/eftermiddgas madpakken kunne der være: ostehaps, cherrytomater, agurker, pølsehorn, pizzasnegle, frikadeller, peberfrugt, rosiner, pastaskruer, frugt skåret i små stykker, et helt stykke frugt, ja, de fik stort set alt med

Anmeld Citér

10. januar 2016

Benjamins'mor

Mom2Two skriver:

hvad giver i jeres børn med i deres små madpakker? Det er første gang imorgen jeg ska gi madpakke med ...

Jeg har lavet en til Storm. Jeg har skåret en Skive ananas ud, 2 cherrytomater, 1 snack pølse, en lille pakke rosiner, og lidt vindruer  

Er det til formiddags/eftermiddags frugt - for så er det fint. 

Er det dog til middagsmad så ville jeg give ham rugbrød med også. Mine børn har madordning nu, men i starten fik de 1,5 rugbrød med hver og så fik de både formiddags- og eftermiddags frugt dernede. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

MorTil3+

Vores datter får 5 halve rugbrødsmadder med, en ostehaps, en halv frugstang og frugt. Hun bliver 4 lige om lidt. Vores den mindste på 10 mdr får en rugbrødsmad med, en lille bøtte med youghurt og havregryn og en ostehaps. Og så er der altid frugt derovre. De går samme sted.

Anmeld Citér

10. januar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

1 styk frugt hvis han bliver afleveret tidligt (ved åbningstid) så han har noget inden frokost kl 11.

frokost madpakke - 2 skiver rugbrød m pålæg. 2 akurkestænger, ostehaps, en cherry tomat.

eftermiddags madpakke - pågen frøstykke (eller grovbolle af en art) med smørreost. Halv banan og en blomme. 

Det er min søns madpakke til i morgen. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

drabo

Profilbillede for drabo

Her er både frokost og frugt madpakkerne ret ens, fordi det er min erfaring at min pige nogen gange spiser meget til frokost, men andre gange først er frokost sulten til frugttid.

de består som oftest af to halve rugbrødder, agurk, gulerod, tomat og noget frugt. Og så et eller andet mere en rest pasta, mandler, anden aftensmad restceller ostehaps.

men der er ikke andet at gøre end at forsøge sig frem og se hvad der er tilbage.

Anmeld Citér

10. januar 2016

MinPrins

3 stykker rugbrød, agurk, rosiner, gulerødder, frugt stang,  ost haps, knækbrød, jordbær, vindruer... hvad jeg lige har ��

Eftermiddag: 2-3 stykker frugt ☺

Anmeld Citér

11. januar 2016

Mom2Two

Det er frugt han sku ha med, men det ku være alt haha... Nu tvivler jeg da på om jeg ska gi han noget rugbrød med også? Tror jeg li jeg gør...

Anmeld Citér

11. januar 2016

Sandratoft

Mom2Two skriver:

Det er frugt han sku ha med, men det ku være alt haha... Nu tvivler jeg da på om jeg ska gi han noget rugbrød med også? Tror jeg li jeg gør...

Hvor længe skal de være der? Og får de andet med i børnehaven?,

Anmeld Citér

11. januar 2016

Mom2Two

Sandratoft skriver:

Hvor længe skal de være der? Og får de andet med i børnehaven?,

De får andet mad  

pædagogerne siger fra 9:30 til 14-15 stykker... De ska til a starte op fra idag af 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.