Se lige hvad min mand lavede i dag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
5 svar
34 synes godt om
10. januar 2016

lineog4

jeg har siden vi flyttede ind for 10 år siden ønsket mig en løsning for vores karnap og har altid misundt dem med en fast bænk ved vindue... Især da Lia døde og jeg fra karnappen kan se ned på kirkegården, har det sted betydet meget, det er mit og Lias vindue. 

Så ville skæbnen at min mand købte en printer og der ikke var plads til den kogen steder og vupti inden jeg så mig om havde han bygger bænken. Nu mangler der vare hylder i de to midterste rum... Og jeg er glad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
lineog4 skriver:

jeg har siden vi flyttede ind for 10 år siden ønsket mig en løsning for vores karnap og har altid misundt dem med en fast bænk ved vindue... Især da Lia døde og jeg fra karnappen kan se ned på kirkegården, har det sted betydet meget, det er mit og Lias vindue. 

Så ville skæbnen at min mand købte en printer og der ikke var plads til den kogen steder og vupti inden jeg så mig om havde han bygger bænken. Nu mangler der vare hylder i de to midterste rum... Og jeg er glad

Hvor er det fint

Anmeld Citér

10. januar 2016

Mamalou

Rigtig fin og hyggelig måde at udnytte pladsen på  Sikke en kreativ mand du har

Anmeld Citér

10. januar 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor fedt! Og dejligt at du endelig har fået jeres bænk! Vh stine

Anmeld Citér

10. januar 2016

serinasmor

Fantastisk .

God udnyttelse af pladsen - og dejligt med en bænk med udsigt og plads til fordybelse - og til Lia 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Spirrevip

Så fint... misunder altid disse hyggelige pladser..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.