Så er de første..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Munder

Fantastisk, hvor er det godt gået.

Her kryber vægten også nedad, har indtil videre tabt 10 kilo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

lonemus

Julie R skriver:

Hold op du er sej! Tillykke..

Tak for det

Anmeld

22. september 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Fantastisk, hvor er det godt gået.

Her kryber vægten også nedad, har indtil videre tabt 10 kilo.

Juhuuuu, tillykke tillykke - vi er sgu da bare for seje

Anmeld

22. september 2009

Munder

lonemus skriver:

Juhuuuu, tillykke tillykke - vi er sgu da bare for seje

Jep, det er vi. Glæder mig til at blive totalt smækker lækker...meeeeen der går lige nogle kilo inden jeg rammer den kategori

Anmeld

22. september 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Jep, det er vi. Glæder mig til at blive totalt smækker lækker...meeeeen der går lige nogle kilo inden jeg rammer den kategori

Hvor mange, hvis jeg må være så nysgerrig og spørge? Jeg mangler selv en 30 kilo endnu.....så der er et stykke vej!

Hvordan gør du mht kosten?

Anmeld

22. september 2009

Munder

lonemus skriver:

Hvor mange, hvis jeg må være så nysgerrig og spørge? Jeg mangler selv en 30 kilo endnu.....så der er et stykke vej!

Hvordan gør du mht kosten?

Jeg mangler ca. 15 kilo endnu....

Jeg er ikke den bedste motionist, så indtil jeg bliver lidt lettere, er det udelukkende ved kostændring jeg taber mig.

Jeg følger (næsten) De danske vægtkonsulenters kostprogram. Dog ikke så stramt, da jeg meget gerne vil kune holde vægttabet når jeg er færdig, så jeg har tilpasset det en smule efter hvordan jeg kan leve med det. Altså masser af grønt og frugt og ikke så meget brød, pasta, kartofler mv. Og så spiser jeg generelt mindre. Jeg har ikke et behov for at tabe mig så hurtigt, som programmet siger man skal, så jeg tager det i et mere roligt tempo.

Det var hårdt i starten, men nu er det blevet mere en vane, så jeg synes faktisk ikke det er så svært. Men men, jeg har tabt mig før, og taget det på igen, så jeg er meget spændt på, hvordan det går med at holde vægten efterfølgende

Hvad gør du?

Anmeld

22. september 2009

lonemus

Dorte W. skriver:

Jeg mangler ca. 15 kilo endnu....

Jeg er ikke den bedste motionist, så indtil jeg bliver lidt lettere, er det udelukkende ved kostændring jeg taber mig.

Jeg følger (næsten) De danske vægtkonsulenters kostprogram. Dog ikke så stramt, da jeg meget gerne vil kune holde vægttabet når jeg er færdig, så jeg har tilpasset det en smule efter hvordan jeg kan leve med det. Altså masser af grønt og frugt og ikke så meget brød, pasta, kartofler mv. Og så spiser jeg generelt mindre. Jeg har ikke et behov for at tabe mig så hurtigt, som programmet siger man skal, så jeg tager det i et mere roligt tempo.

Det var hårdt i starten, men nu er det blevet mere en vane, så jeg synes faktisk ikke det er så svært. Men men, jeg har tabt mig før, og taget det på igen, så jeg er meget spændt på, hvordan det går med at holde vægten efterfølgende

Hvad gør du?

Jeg sender dig lige en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.