Vitaminpiller til 2,5-3 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2016

Jupiter

Giver i jeres unger vitaminpiller?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Hvilke? Og har i en fornemmelse af om de gør en forskel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2016

Liv_86

Jupiter skriver:

Hvorfor/hvorfor ikke?

Min datter har altid fået en multivitamin og en D-vitamin. D får hun fordi hun er mulat og man derfor har brug for ekstra af det. 

Bevares vi glemmer det engang imellem med de vitaminer. Men når man selv spiser mange er det let at huske

det er det hun får og hvis man ellers spiser sund, varieret og grønt, behøver man nok ikke andet

Anmeld Citér

9. januar 2016

Lenchick

Jupiter skriver:

Hvorfor/hvorfor ikke?

Her får begge børn (4,5 og 1,5) Omnimini vitaminer fra Biosym, hvilke er de mest optagelige på markedet. De er dyre, men pris og kvalitet hænger sammen. 

Desuden får de begge fiskeolie og mælkesyrebakterier. Den yngste får også ekstra magnesium, pga hans epilepsi. 

Vi har altid givet disse tilskud til børnene, så jeg kan ikke skrive om vi mærker forskel. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

maria_wlt

Ikke efter jeg læste det her..

Danske børn har sjældent behov for det daglige tilskud af vitaminer og mineraler i pilleform, som knap 60 procent af alle forældre, ifølge en ny undersøgelse fra Tænk Analyse, giver børnene for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

9. januar 2016

GUSO

maria_wlt skriver:

Ikke efter jeg læste det her..

Danske børn har sjældent behov for det daglige tilskud af vitaminer og mineraler i pilleform, som knap 60 procent af alle forældre, ifølge en ny undersøgelse fra Tænk Analyse, giver børnene for en sikkerheds skyld.

Her får begge unger 1 daglig multivitamin og 2stk eye Q 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Jupiter

Tak for alle jeres svar - jeg er sgu stadig i tvivl om det er noget vi skal starte på.

Hun er sund og rask og fejler ingenting.

Dog er hun i en meeeget kræsen periode (jeg VÆLGER at tro at det er en periode ), og spiser overhovedet ikke så varieret og sundt som jeg kunne ønske mig...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.