Hej
Jeg er ny herinde og har brug for lidt vejledning, af jer som måske allerede har prøvet noget i samme stil.
Min kæreste og jeg er i gang med projekt baby og jeg er rigtig spændt og samtidig lidt nervøs!!! Er 32 år gammel så nu skulle det være og det føles rigtigt. Jeg havde sidste mensdag den 19. december (2015) og havde æl omkring den 1. januar (2016) og i går fik jeg kraftige mens smerter i både mave/underliv og lænden samt stik i siderne, åh hvor gjorde det ondt, har aldrig prøvet noget i den grad før. Kan det være ægget der har sat sig fast eller måske en graviditet udenfor livmoderen, siden smerterne var så kraftige? I dag kunne jeg mærke jeg føltes varmere og mine bryster er en smule ømme men har ingen kvalme og negativ graviditets test, som forventet da det stadig er for tidlig. Skal have min mens igen den 16. januar så jeg er rigtig spændt på hvad testen siger!! Men er meget nervøs for om der var noget galt pga. de kraftige smerter og er også rigtig bange ved tanken om at jeg skal gå og glæde mig til positiv test men at den så kan være positiv pga. graviditet udenfor livmoderen 
I må undskylde for den lange besked men har en gang været igennem en SA og har ikke lyst til at gå det samme igennem endnu en gang.
Håber I kan svare på noget af det, eller I selv har prøvet det på egen krop.
Anmeld
Citér