småtspisende baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2016

fru Kristiansen

Hej jeg har en lille pige på 6 uger og pga et stort vægttab i starten og et ammeforløb som gik helt i vasken er hun nu et flaskebarn. Men hun er de sidste par dage blevet småtspisende. Max 85 ml tager hun, flasken bliver hun sur på. Hun får den gule allomin og vi er pt startet op med movicol for at få gang i hendes mave. Kan det være derfor hun er småtspisende? Eller et tigerspring eller mme hun måske lige pludselig ikke kan lide? Det som tidligere har været en hyggestund er nu en kamp fordi hun kæmper sådan

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

serinasmor

fru Kristiansen skriver:

Hej jeg har en lille pige på 6 uger og pga et stort vægttab i starten og et ammeforløb som gik helt i vasken er hun nu et flaskebarn. Men hun er de sidste par dage blevet småtspisende. Max 85 ml tager hun, flasken bliver hun sur på. Hun får den gule allomin og vi er pt startet op med movicol for at få gang i hendes mave. Kan det være derfor hun er småtspisende? Eller et tigerspring eller mme hun måske lige pludselig ikke kan lide? Det som tidligere har været en hyggestund er nu en kamp fordi hun kæmper sådan

Hvis der ikke er gang i hendes mave kan det sagtens bare være det måske er hun bare fyldt op ... 

Det er umiddelbart før tidligt til tænder ... 

Så holder på Tiger eller fyldt op ...

Er hun forkølet ? 

Anmeld Citér

8. januar 2016

fru Kristiansen

Nej hun er ikke forkølet. Og ja tænder er lige tidligt nok. Det er bare frustrerende at skulle kæmpe for at få mad i hende, overvejer om jeg bare skal acceptere at hun ikke vil have mere og se om hun ikke arter sig. Det er bare så uvant når drengene var nemme og de var oven i købet to på en gang

Anmeld Citér

8. januar 2016

serinasmor

fru Kristiansen skriver:

Nej hun er ikke forkølet. Og ja tænder er lige tidligt nok. Det er bare frustrerende at skulle kæmpe for at få mad i hende, overvejer om jeg bare skal acceptere at hun ikke vil have mere og se om hun ikke arter sig. Det er bare så uvant når drengene var nemme og de var oven i købet to på en gang

Tror bare jeg ville acceptere at det var sådan i et par dage ... Og i hvert fald gå weekenden over uden at gøre noget nyt ...

Med mindre hun decideret er undervægtig 

Anmeld Citér

8. januar 2016

fru Kristiansen

Det er hun heldigvis ikke længere. Hun har lagt sig på sin kurve igen så hun er ikke i nogen "farezone". Men når man først har været indlagt pga hun havde tabt sig så fylder den del bare meget lige pludselig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.