Hejsa Piger
Jeg startede d 3 august på min udddannelse, og samme dag fandt jeg ud af at jeg var gravid. Her under min gravidittet har jeg allerede haft meget fravær. Mit hjerte går helt amok, og min hvile puls ligger hele tiden på ca 106 -110 stk, hvilket jo slet ikke er normalt. Min læge har derfor sygemeldt mig 14 dage til 3 uger. Men så siger de på skolen at skal jeg gå sygemeldt så længe vil jeg blive smidt ud af skolen. Det er så fair nok....
Men da jeg inden uddannelses start havde været på fagforening længe kan jeg nu ikke komme på fagforening igen, og skal derfor på sygedagpenge hvis mine læge mener jeg skal være sygemeldt retsen af min graviditet eller på kontanthjælp.
Nu er mit spørgsmål så. Er der nogen der ved hvor meget man får udbetalt på sygedagpenge når man bor sammen med en og har et barn i husstanden, og det samme med kontanthjælp, hva er udbetalingen der???
Det hele stresser mig virkelig, og det skal jeg passe meget på, for stiger mit blodtryk kan det få konsekvenser da min puls jo er så torn høj.... Håber virkelig nogen kan hjælpe med nogen tal!!
Anmeld