Hej
D. 19. December valgte jeg at stoppe på mine minipiller efter at have været på dem i 3-4 år. Både som forsøg på min konstante hovedpine og fordi vi ønsker en lille ny ☺️ Jeg tog pakken færdig, så den lørdag hedder så 1. mens dag.
d. 30. havde vi så ubeskyttet sex - og det er så her den går galt... Hurtig hovedregning så ville min ægløsning - plus minus - være lørdag/søndag her i weekenden... Der startede mit underliv så med at opføre sig mærkeligt. Det er "oppustet", spændt og trækker om i lænden - det sidder lige foran og trækker ud i hofterne, samt udflåd.
.. Nu er det så torsdag d. 7. December og det fortsætter bare.. Jeg har på minipiller ikke havde min mens i mange år og har derved ikke mange erindringer om hvordan det var, men sådan her mindes jeg det ikke! Vi har selvfølgelig et lille håb om at der kunne have været held i første huk! Men kan ens krop virkelig reagere så voldsomt på minipillestop?! Jeg er enormt træt konstant, har svært ved at falde i søvn og sover uroligt når det endelig er, så synes ikke rigtig jeg nyder de er gener
Anmeld
Citér