Sove i barnevogn, tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2016

Mom2Two

Mine drenge ska starte i instution, og den yngste ska sove ude. Jeg har købt en kørepose som han ska sove i (billede vedhæftet), men hvad ska han ha på udover den? Tænker en ekstra trøje, tynd hue og tynde vanter? Hvad slags trøje ska han evt ha på? En sweater eller strik? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mom2Two skriver:

Mine drenge ska starte i instution, og den yngste ska sove ude. Jeg har købt en kørepose som han ska sove i (billede vedhæftet), men hvad ska han ha på udover den? Tænker en ekstra trøje, tynd hue og tynde vanter? Hvad slags trøje ska han evt ha på? En sweater eller strik? 

Er du sikker på at du skal sørge for det han skal sove ude i?

I min datters vuggestue sover børnene termotøj og en dyne. Vuggestuen sørger det hele. Forældre skal bare sørge for en ekstra tyk trøje de kan have under termotøjet og et par tykke sokker. Så hun har en striktrøje i uld og et par hyggesokker med. Og vanter selvfølgelig. 

Herhjemme sover hun i voksi, og der har hun kun en tynd uldhue, joha uldluffer og et par hyggesokker på udover hendes almindelige tøj. Så er hun rigeligt varm.

Hvis han skal have en ekstra trøje på når han skal ud og sove så ville jeg altid vælge en striktrøje i uld. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Mom2Two

MummiT skriver:

Er du sikker på at du skal sørge for det han skal sove ude i?

I min datters vuggestue sover børnene termotøj og en dyne. Vuggestuen sørger det hele. Forældre skal bare sørge for en ekstra tyk trøje de kan have under termotøjet og et par tykke sokker. Så hun har en striktrøje i uld og et par hyggesokker med. Og vanter selvfølgelig. 

Herhjemme sover hun i voksi, og der har hun kun en tynd uldhue, joha uldluffer og et par hyggesokker på udover hendes almindelige tøj. Så er hun rigeligt varm.

Hvis han skal have en ekstra trøje på når han skal ud og sove så ville jeg altid vælge en striktrøje i uld. 

Det var ikk noget jeg skulle, men jeg kunne  

jeg ser om jeg ka finde en striktrøje i uld  

Anmeld Citér

6. januar 2016

Bissen

Mom2Two skriver:

min datter sover i voksi både herhjemme og i dagpleje - hun har en tynd uldhue på, en uldtrøje og vanter. hun har faktisk bare ben, da hun ellers koger. 

så tror en hue, vanter og en uldtrøje er rigeligt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.