Reparation af bremse på Emmaljunga-barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.329 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. januar 2016

Spiloppi

Jeg står med en Emaaljunga Big Star Supreme barnevogn af lidt ældre karakter, mener den er fra 11 eller så. Bremsen virker ikke og skal derfor til reparation her inden jeg føder start februar. Har lige ringet til Babysam som sagde at den skal skiftes og det bliver 750kr. Det er fandme dyrt synes jeg! Vil derfor høre om der er nogen der har haft brug for en lignende reparation af deres bremse? Og i givet fald, hvor er det blevet lavet? Kunne jo være det kunne løses bare lidt billigere! Det skal i øvrigt være i københavnsområdet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har næsten stået i din situation. Købte selv en Big Star supreme fra '13. Deri blandt den ene bremse

Men jeg synes faktisk det er ret billigt for en god sikkerhed til dit barn. Jeg ved ikke om det bare er mig. Men for mig har sikkerheden ikke en maksimum pris. 

Jeg gætter på at du har købt vognen brugt, eller bare ikke har Har brugt den i mange år?  Men jeg ville hellere se det som en investering i at den nu skal fungere i måske 3 år. Så er det da ikke så dyrt

husk at indhente tilbud hos deres konkurrenter, det kan være at der er en lille prisforskel. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Benjamins'mor

Vores bremse gik dog ikke i stykker, men de der plastik dimser på siderne hvor knapperne sidder fast på (vores er en år 13), og det blev kun 100,- og det er jo en stor udskiftning ligesom bremse. Det var i ønskebørn. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Spiloppi

Ok vil prøve at forhøre mig hos ønskebørn også det er såmænd ikke for at sætte en pris på sikkerheden, men ville da altid være rart hvis det kunne gøres lidt billigere. Havde nemlig regnet med omkring 400-500kr så blev lettere chokeret men tak for jeres svar! 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Riksen_mor

Jeg er spændt på hvad du fandt ud af, for jeg har også en bremse på en Emmaljunga der skal laves 

Anmeld Citér

20. februar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Riksen_mor skriver:

Jeg er spændt på hvad du fandt ud af, for jeg har også en bremse på en Emmaljunga der skal laves 

Hun har slettet sin bruger. Så tvivler desværre på at vi finder ud af det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.