Autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.792 visninger
13 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2016

Bshizzle

Go'aften 

Jeg har brug for jeres hjælp... 

Sagen er den at min søn (han er 4 år) falder i søvn i bilen hver gang jeg henter ham i BH samt på lange køreture.. 

For ik så mange mdr siden investerede vi i en autostol som ikke har de hoved-støtter i siden.. Dårlig ide !!!!  

Samtidig med har vi en Recaro med H-Sele som ik er så praktisk når han sidder i hans flyverdragt.. 

Derfor vil jeg høre om i ikke kan anbefale en god Autostol (uden H-sele - men med hovedstøtte i siderne)??  

Smid gerne billeder ind.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

Anonym

Bshizzle skriver:

Go'aften 

Sagen er den at min søn (han er 4 år) falder i søvn i bilen hver gang jeg henter ham i BH samt på lange køreture.. 

For ik så mange mdr siden investerede vi i en autostol som ikke har de hoved-støtter i siden.. Dårlig ide !!!!  

Samtidig med har vi en Recaro med H-Sele som ik er så praktisk når han sidder i hans flyverdragt.. 

Derfor vil jeg høre om i ikke kan anbefale en god Autostol (uden H-sele - men med hovedstøtte i siderne)??  

Kan ikke anbefale nogen...

Men vil sikre mig du er informeret om, overtøj betydning for sikkerheden 

http://www.autostol.dk/blog/overtoj-i-autostolen-hvad-skal-barnet-have-pa/

Anmeld Citér

5. januar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Kan ikke anbefale nogen...

Men vil sikre mig du er informeret om, overtøj betydning for sikkerheden 

http://www.autostol.dk/blog/overtoj-i-autostolen-hvad-skal-barnet-have-pa/

Jeg er informeret om dette... 

Men nu sidder mine børn heller ikke i flyverdragt på lange køreture..  

Anmeld Citér

5. januar 2016

pernille.23

Vi har en cybex til vores datter på 4 år, har ikk lige et billede. Men hvis du googler cybex 15-36 kg skulle den gerne komme.

Anmeld Citér

5. januar 2016

FruStolpe

Bshizzle skriver:

Go'aften 

Vi har en Cybex til vores pige, hun er lige blevet 5. Og hun sover rigtig fint i den 

Den hedder 15-36kg og bruger bilens sele 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. januar 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
FruStolpe skriver:

Vi har en Cybex til vores pige, hun er lige blevet 5. Og hun sover rigtig fint i den 

Den hedder 15-36kg og bruger bilens sele 

Vi har også den og har god erfaring med den

Anmeld Citér

5. januar 2016

GUSO

Vi har også en cybex solution x2 fix så vidt jeg husker ( samme som billedet ovenover) den er rigtig god.. Og sikker 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Bshizzle

Tak for alle jeres bud.. Og jeg sad netop igår aftes og kiggede nettet igennem og faldt osse over denne model i alle har god erfaring med 

Det er netop vigtigt for mig, at sønnen kan sidde og sove trygt og godt med hovedet uden det farer rundt. 

Så ryger den autostol ud 

Anmeld Citér

5. januar 2016

GUSO

Bshizzle skriver:

Tak for alle jeres bud.. Og jeg sad netop igår aftes og kiggede nettet igennem og faldt osse over denne model i alle har god erfaring med 

Det er netop vigtigt for mig, at sønnen kan sidde og sove trygt og godt med hovedet uden det farer rundt. 

Så ryger den autostol ud 

Hvis du vil købe online så er der mange penge at spare ved at købe i Tyskland der koster den ca 125 euro 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Bshizzle

GUSO skriver:

Hvis du vil købe online så er der mange penge at spare ved at købe i Tyskland der koster den ca 125 euro 

Har du evt en hjemmeside fra Tyskland du kan anbefale? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.