Baby udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
7 svar
6 synes godt om
4. januar 2016

Frederikke 1993

Hej alle piger

Ville høre om det er en god idé at købe barnevogn og seng og udstyr til Baby, bare generalt det man nu kan købe udover tøj, selvom jeg ikke er gravid i nu vil gerne være i god tid eller om det er for tidligt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

Becks

Frederikke 1993 skriver:

Hej alle piger

Ville høre om det er en god idé at købe barnevogn og seng og udstyr til Baby, bare generalt det man nu kan købe udover tøj, selvom jeg ikke er gravid i nu vil gerne være i god tid eller om det er for tidligt  

Vent ☺️☺️

Spar hellere op, du aner ikke om det tager 1 måned eller 5 år, før du bliver gravid ☺️

Anmeld Citér

4. januar 2016

Frederikke 1993

Becks skriver:

Vent ☺️☺️

Spar hellere op, du aner ikke om det tager 1 måned eller 5 år, før du bliver gravid ☺️

Det er rigtigt nok ja 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Bshizzle

Frederikke 1993 skriver:

Hej alle piger

Helt klart vente... 

Jeg havde den ide i sin tid at vente til man var over de 12 uger.. (Gerne vente til man er de 20 uger henne +/-)

Men så bare ligge penge til side, så man er klar til at købe.

som en anden skriver... Så ved man ik om der går mdr eller år før man blir gravid heller?  

Anmeld Citér

5. januar 2016

Frederikke 1993

Bshizzle skriver:

Helt klart vente... 

Jeg havde den ide i sin tid at vente til man var over de 12 uger.. (Gerne vente til man er de 20 uger henne +/-)

Men så bare ligge penge til side, så man er klar til at købe.

som en anden skriver... Så ved man ik om der går mdr eller år før man blir gravid heller?  

Jeg føler mig gravid, men ved ikke om jeg er det

Anmeld Citér

5. januar 2016

Chellie

Frederikke 1993 skriver:

Jeg føler mig gravid, men ved ikke om jeg er det

Selv hvis du er, vil jeg stadig mene at det er overkill at købe noget som helst stort før du er forbi 20-ugers scanningen. Du skal nok nå det, brug tiden på at læse om emnet, og spare sammen til de ting, I gerne vil have 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Spirrevip

Vi er selv lige gået i gang med pb, og vi har lagt/ligger penge til side i stedet. Jeg vil helst ikke købe det ene og andet, hvis der så skulle gå flere år før det lykkes os. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Frederikke 1993

Tak for svarene alle sammen  det er nogle dejlige råd alle sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.