Hej 
Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe 
Jeg havde i November en meget svag mens der var 7 dage forsinket, men sidst i November begyndte jeg at få alle symptomer på graviditet og tog en test der var meget svag positiv, men testene udviklede sig så desværre ikke. Min næste menstruation var så 15 dage forsinket, og meget voldsom synes jeg ihvertfald selv.. (I tvivl om det var en SA) Nu er det så lige gået op for mig at jeg imorgen er gået 7 dage over.
Vi valgte at jeg skulle starte på ppiller igen da det ikke rigtig ville passe ind lige nu med en lille baby, men nu kommer jeg helt i tvivl om jeg skulle have taget min første p pille på den forventede første dag i min sidste mens eller om jeg skulle tage den dag første blødningsdag? Jeg tog på første blødningsdag..
Har jeg fuldstændig rodet rundt i min cyklus eller kan der være en chance for at jeg er gravid? 

Jeg har haft lidt kvalme de sidste par dage, men intet jeg har tænkt mere over da jeg er lidt stresset for tiden..
Ved godt jeg bare kan teste, men har ingen hjemme og så kunne det være i måske havde prøvet det før..
Anmeld
Citér