Tidlig skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
9 svar
1 synes godt om
4. januar 2016

Rtjm05

Var idag inde og få lavet en tidlig skanning og alt så heldigvis fint ud, det var dejligt at se det lille hjerte slå 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Lise2708

rikkeivalo skriver:

Var idag inde og få lavet en tidlig skanning og alt så heldigvis fint ud, det var dejligt at se det lille hjerte slå 

Hvor langt er du henne? 

Jeg skal ind og have lavet en tidlig scanning imorgen, så er også spændt og nervøs..  (5+5)

Anmeld Citér

6. januar 2016

Rtjm05

Lise2708 skriver:

Hvor langt er du henne? 

Jeg skal ind og have lavet en tidlig scanning imorgen, så er også spændt og nervøs..  (5+5)

Jeg er 8+2 nu, i mandags da jeg fik scanningen var jeg 8+0 

Jeg kan godt forstå du er spændt, det er dejligt at se at der er noget derinde 

Anmeld Citér

7. januar 2016

rikke33n

rikkeivalo skriver:

Godt nok et fint billede..mine er grumsede og man kan lige ane noget der ligner en baby..

Anmeld Citér

8. januar 2016

Rtjm05

rikke33n skriver:

Godt nok et fint billede..mine er grumsede og man kan lige ane noget der ligner en baby..

Ved min sidste graviditet vejede20 kg mere end nu, og jeg fik aldrig et godt billede pga overvægten  jeg håber det bliver bedre denne gang

Jeg skal scannes igen, d. 14 januar, så er det spændende om man kan se lidt mere, der er jeg 9+4

Anmeld Citér

8. januar 2016

rikke33n

Ved min sidste graviditet vejede20 kg mere end nu, og jeg fik aldrig et godt billede pga overvægten  jeg håber det bliver bedre denne gang

Jeg skal scannes igen, d. 14 januar, så er det spændende om man kan se lidt mere, der er jeg 9+4

Det kan helt sikkert. Blev scannes i går, kunne ane en baby med arme og ben. Og så spjættede  den op til flere. Og hørte hjertelyden. Dejlig oplevelse.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Rtjm05

rikke33n skriver:

Det kan helt sikkert. Blev scannes i går, kunne ane en baby med arme og ben. Og så spjættede  den op til flere. Og hørte hjertelyden. Dejlig oplevelse.

Ej hvor dejligt, hvor langt er du henne nu ? Jeg kan godt forstå det er en fantastisk oplevelse

Anmeld Citér

8. januar 2016

rikke33n

rikkeivalo skriver:

Ej hvor dejligt, hvor langt er du henne nu ? Jeg kan godt forstå det er en fantastisk oplevelse

9+4 er jeg rykket frem til. Men små bløder lidt hver dag så er lidt skeptisk.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Rtjm05

rikke33n skriver:

9+4 er jeg rykket frem til. Men små bløder lidt hver dag så er lidt skeptisk.

Øv det er hårdt, i min sidste graviditet blødte jeg hele uge 11, det var faktisk ret meget, jeg blev scannet flere gange den uge, det var bare så hårdt.....

Jeg håber virkelig for dig at den lille holde fast derinde 

Anmeld Citér

8. januar 2016

rikke33n

rikkeivalo skriver:

Øv det er hårdt, i min sidste graviditet blødte jeg hele uge 11, det var faktisk ret meget, jeg blev scannet flere gange den uge, det var bare så hårdt.....

Jeg håber virkelig for dig at den lille holde fast derinde 

Tak det håber jeg også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.