Eksperthjælp: Smerter ved toiletbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. januar 2016

Rikke Nielsen

Hej,

Jeg er lidt usikker på om du er den rette modtager.

Jeg er gravid i uge 10. Igår aftes, da jeg skulle i seng ville jeg lige ud og tisse en sidste gang, trods jeg havde gjort det en 30-45 min før. Da jeg rejste mig fik en ubehagelig stikkende smerte i hele underlivet, lidt lige som det faldt ud. Jeg måtte læne mig om i vindueskarmen og prøvede at sætte mig ned. Det gjorde så ondt og varede 10 sekunder, da jeg gik på toilettet gjorde det stadig ondt, så det var med små skridt. Hele natten har jeg vendt mig stille og roligt, men det har givet lidt trækkende smerte.

Siden jeg blev gravid har jeg når jeg har tisset følt at livmoderen skubbede til blæren til sidst, er der normalt at have smerte der, allerede fra start. Jeg har set hjerteblink i uge 7 og været ved 2. lægebesøg.

Rikkes svar

Hej

Tillykke med graviditeten.

Mange mærker ubehag, da blæren helt naturligt bliver presset af den voksende livmoder. Men du bør ikke have så stærke smerter som du beskriver. Tal gerne med din læge om det og få tjekket om du går med en uopdaget blærebetændelse.

Hilsen Rikke

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

5. januar 2016

Sedigfor

Lyder som blærebetændelse, da jeg var gravid i uge 25, havde jeg blærebetændelse " viste det ikke " kunne ikke sidde, tisse, eller komme op fra wc'et, så skynd dig til lægen og få tjekket om du har blærebetændelse (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+