prop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Kezia

hej jeg er ny her inde. ville høre om der er nogen der kan fortælle mig og slim proppen... jeg har termin i morgen og tror måske den er gået.. nogen der kan hjælpe mig??? det mit første barn så derfor spørgsmålet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

mariamiss6

altså slimproppen hos mig lignede en klat halvtør gul-brun klat lim. Og den gik om natten til dagen hvor jeg føte, og så igen samme morgen som jeg fødte...

Den var sådan gul-brun fordi der også var tegnblødning i.

Jeg mærkede ikke den gik, men opdagede det ved et tilfælde da jeg tørrede mig, begge gange....

den kan gå og gendanne sig igen... så den er ikke nødvendigvis et tegn på snarlig fødsel....

Anmeld

22. september 2009

Kezia

mariamiss6 skriver:

altså slimproppen hos mig lignede en klat halvtør gul-brun klat lim. Og den gik om natten til dagen hvor jeg føte, og så igen samme morgen som jeg fødte...

Den var sådan gul-brun fordi der også var tegnblødning i.

Jeg mærkede ikke den gik, men opdagede det ved et tilfælde da jeg tørrede mig, begge gange....

den kan gå og gendanne sig igen... så den er ikke nødvendigvis et tegn på snarlig fødsel....

hej. du skal havde mange tak for din hjælp. tror det var slim proppen så.. nu må vi se hvornår der sker noget. har hørt der godt kan gå en uge.

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kezia skriver:

hej. du skal havde mange tak for din hjælp. tror det var slim proppen så.. nu må vi se hvornår der sker noget. har hørt der godt kan gå en uge.

Spændende!!! Held og lykke   Glæder mig til at læse en fødselsberetning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.