Han har aldrig fået mig til at komme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

mig og min mand har aldrig fået mig til at komme. Han nævner noglegange at han jo ikke kan få mig til at komme. Han holder heller ikke specielt lang tid. Jeg har før kunne få orgasme under sex, men ikke med min mand. Vi, eller jeg har haft købt sexlegetøj, men det bruger vi så en eller to gange, også gider han ikke det mere. Det begynder at irretere mig at jeg aldrig kommer, kun ham. Hvordan har i det? Specielt jer der jo så ikke får orgasme af at have sex? 

Jeg har aldrig fået en orgasme under sex. Kun onani. Det er ikke kun med kærester jeg har haft men generelt. 

Det er ikke noget der generer mig så længe jeg kan onanerer indimellem. Sexen er fantastisk i sig selv så føler ikke jeg mangler noget som sådan. Ville ville da være rart hvis jeg kunne komme under sex også 

tænker jeg nok bare ikke har fundet den rette endnu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har aldrig fået en orgasme under sex. Kun onani. Det er ikke kun med kærester jeg har haft men generelt. 

Det er ikke noget der generer mig så længe jeg kan onanerer indimellem. Sexen er fantastisk i sig selv så føler ikke jeg mangler noget som sådan. Ville ville da være rart hvis jeg kunne komme under sex også 

tænker jeg nok bare ikke har fundet den rette endnu 

Det ville bare være fest hvis vi begge kunne komme, bare noglegange haha. Jeg har da også vænnet mig til at jeg selv må ordne det, når der er tid. Men sexen i sig selv er da dejlig, men det ville være fedt hehe

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det ville bare være fest hvis vi begge kunne komme, bare noglegange haha. Jeg har da også vænnet mig til at jeg selv må ordne det, når der er tid. Men sexen i sig selv er da dejlig, men det ville være fedt hehe

Uden tvivl. Hvis jeg begyndte at komme under sex ville jeg nok også have svært ved at undvære det. Men kender jo ikk rigtig til andet 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym

Når I er sammen, er det altid ham ovenpå? Jeg begyndte først at komme, da jeg var ovenpå. Det er først nu, at han kan få mig til at komme, selv om han er ovenpå. Til gengæld er det næsten hver gang. Vi har aldrig brugt legetøj.

Et godt sexliv kræver tid, tillid, tålmodighed, mod og kommunikation.

Vi har været sammen i ti år og det var først efter 4-5 år at jeg begyndte at komme. Nu er det regelmæssigt. Patience, my dear

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym

Før jeg mødte min kæreste havde jeg aldrig fået en orgasme,  heller ikke ved onani. Jeg var nok lidt krops forskrækket.

Han var meget erfaren, og vidste præcis hvordan nærmest alt skulle gøres for at det bare føltes helt perfekt. Så hjælper det selvfølgelig også på det at han har den helt perfekte pik,  og at han selv kan styre, hvornår han ønsker at komme.

Jeg tror kun vi havde haft sex nogle gange sammen da jeg fik min første orgasme, og nu kan jeg både selv komme uden ham, og nærmest hver gang med ham. Vi har været sammen i snart 5 år nu, og jeg vil våge at påstå, at vores gode sexliv er en stor del af, at forholdet går så godt. 

Mange siger nok at sexlivet ikke har den største betydning, og det er jeg da også til dels enig i, men hvis man ikke er tilfreds, så kommer det til at påvirke forholdet.

jeg kommer nok aldrig til at kunne nøjes med "okay" sex nu når jeg har oplevet helt vildt fantastisk sex på det punkt frygter jeg lidt, hvis min kæreste og jeg en dag gik fra hinanden. Jeg tror ikke på nogen kan tilfredsstille mig på den måde igen. 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym

Bliver simpehelthen lige nød til at høre.. Når i skriver at i ikke kan komme.. Hvordan er det så? Altså er det sprøjte orgasme eller komme på den måde at i/han rør ved klitoris i mens man har sex og så kommer?

Undskyld hvis det er dumt spørgsmål

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Bliver simpehelthen lige nød til at høre.. Når i skriver at i ikke kan komme.. Hvordan er det så? Altså er det sprøjte orgasme eller komme på den måde at i/han rør ved klitoris i mens man har sex og så kommer?

Tror der tales skede orgasmer  

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hehe bare ved sex

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym

I starten med min mand kom jeg ikke. Så smed jeg p-pillerne og gik over til kondomer da jeg reagerede på pillerne. Nu kommer jeg mindst 2 gange hver gang. Da jeg var gravid med min datter havde jeg igen meget svært ved det, det lader til at det er på grund af hormoner.

Jeg ved ikke om det er det, eller om du overhovedet tager piller, men håber det kan hjælpe.

Anmeld Citér

4. januar 2016

RosSofi

Mit sexliv er en pose blandede bolsjer ind imellem. Kender godt til det du beskriver TS. Nu er jeg i et nyt forhold 10 mdr, og fordi forelskelsen stadig er superhed er jeg jo tændt bare ved synet af ham, lige som jeg også hidtil har kunnet komme under selve samlejet. 

Det skal så vise sig, at det har været heldigt for mig. For i forhold til de andre ting finger og tunge gider han absolut ingenting og slet ikke når han selv er kommet. Han er ret meget som en teenager på det punkt, og føler jeg skal lære ham, at vi altså er to i sengen.

Jeg vil så til en hver tid opfordre til, at du tager den kamp. Det er simpelthen ikke okay hvis det er sådan noget "kom-hvis-du-kan-nå- det" eller "lad-være-jeg-er-ligeglad".

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.