Før jeg mødte min kæreste havde jeg aldrig fået en orgasme, heller ikke ved onani. Jeg var nok lidt krops forskrækket.
Han var meget erfaren, og vidste præcis hvordan nærmest alt skulle gøres for at det bare føltes helt perfekt. Så hjælper det selvfølgelig også på det at han har den helt perfekte pik, og at han selv kan styre, hvornår han ønsker at komme.
Jeg tror kun vi havde haft sex nogle gange sammen da jeg fik min første orgasme, og nu kan jeg både selv komme uden ham, og nærmest hver gang med ham. Vi har været sammen i snart 5 år nu, og jeg vil våge at påstå, at vores gode sexliv er en stor del af, at forholdet går så godt.
Mange siger nok at sexlivet ikke har den største betydning, og det er jeg da også til dels enig i, men hvis man ikke er tilfreds, så kommer det til at påvirke forholdet.
jeg kommer nok aldrig til at kunne nøjes med "okay" sex nu når jeg har oplevet helt vildt fantastisk sex
på det punkt frygter jeg lidt, hvis min kæreste og jeg en dag gik fra hinanden. Jeg tror ikke på nogen kan tilfredsstille mig på den måde igen.
Anmeld
Citér