Veninde søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
9 svar
9 synes godt om
3. januar 2016

Lady Marion <3

1. Min datter er ikke herinde hun er 23 år og bor med mand og datter på 2 år i Kokkedal . Hun er en frisk sød glad pige der føler veninderne er væk efter hun er blevet mor .. Skriv blot her og jeg kan etablere forbindelse .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2016

Sedigfor

Hvor ligger det?

Anmeld Citér

3. januar 2016

Lady Marion <3

Det er Nordsjælland

Anmeld Citér

3. januar 2016

Chellie

Jeg håber virkelig ikke, dette kommer til at lyde flabet, for sådan er det bestemt ikke ment. Men er din datter ikke i stand til, selv at tænde en computer, og oprette sig herinde?  Det er måske bare mig, men jeg ville have det totalt mærkeligt med at blive matchet op med en veninde, af dennes mor, på internettet... Jeg vil da meget hellere "møde" personen selv, skrive lidt sammen, og se om der er kemi...

Hvad holder hende fra selv at søge ud i verden?

Anmeld Citér

3. januar 2016

Sedigfor

Lady Marion <3 skriver:

Det er Nordsjælland

Så bor jeg for langt væk ��

Anmeld Citér

3. januar 2016

Lady Marion <3

Chellie skriver:

Jeg håber virkelig ikke, dette kommer til at lyde flabet, for sådan er det bestemt ikke ment. Men er din datter ikke i stand til, selv at tænde en computer, og oprette sig herinde?  Det er måske bare mig, men jeg ville have det totalt mærkeligt med at blive matchet op med en veninde, af dennes mor, på internettet... Jeg vil da meget hellere "møde" personen selv, skrive lidt sammen, og se om der er kemi...

Hvad holder hende fra selv at søge ud i verden?

Nu var det ikke så sindsygt formelt og presserende - ej heller en haste sag - det var mere for at lufte om der var andre der søgte det samme - nu det jo ikke ligefrem en date hun søger. Hun ville da sikker oprette en profil her el. Skrive fra min hvis det var nogle i samme båd - hun er ikke til dette forum her- derfor hun ikke har brugt tid på at oprette en profil. I øvrigt hvorfor springer du ikke blot mit indlæg over hvis det generer dig ? 

Anmeld Citér

3. januar 2016

FrkNibe

Søger hun nogen der også har børn?

Anmeld Citér

3. januar 2016

Lady Marion <3

FrkNibe skriver:

Søger hun nogen der også har børn?

Både med og uden

Anmeld Citér

3. januar 2016

FrkNibe

Jeg bor i Valby, så ved ikke om det er for langt væk?

Anmeld Citér

3. januar 2016

Chellie

Lady Marion <3 skriver:

Nu var det ikke så sindsygt formelt og presserende - ej heller en haste sag - det var mere for at lufte om der var andre der søgte det samme - nu det jo ikke ligefrem en date hun søger. Hun ville da sikker oprette en profil her el. Skrive fra min hvis det var nogle i samme båd - hun er ikke til dette forum her- derfor hun ikke har brugt tid på at oprette en profil. I øvrigt hvorfor springer du ikke blot mit indlæg over hvis det generer dig ? 

Generer og generer er da bestemt så meget sagt .. Det satte nogle tanker igang hos mig, om hvad der måske kunne gøre det nemmere for hende, og dem ønskede jeg at dele med dig. Du kan jo tilsvarende springe mit svar over, hvis du ikke bryder dig om det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.