Wok med ??? i stedet for kylling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
4 svar
5 synes godt om
2. januar 2016

Benjamins'mor

Godaften. 

Jeg elsker at spise wok, men sagen er blevet allergisk overfor kylling (bliver dårlig og kaster op og får tynd mave - jep hyggelig info). Men jeg vil gerne have kød med i wokken. Hvilken slags kød bruger i i wok? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Benjamins'mor skriver:

Godaften. 

Jeg elsker at spise wok, men sagen er blevet allergisk overfor kylling (bliver dårlig og kaster op og får tynd mave - jep hyggelig info). Men jeg vil gerne have kød med i wokken. Hvilken slags kød bruger i i wok? 

du kan stort set alt slags småkød... oksekød, svinekød, rejer, blæksprutte, ål...

jeg har ikke selv prøvet at lave med blæksprutte eller ål endnu - heller ikke smagt med ål, men ved det kan laves...

Anmeld Citér

2. januar 2016

MsGadgaard

Søg på nettet efter nogle lækre opskrifter 

Jeg bruger ud over kylling også svinekød, oksekød (altså begge i strimler). Har også engang lavet en wok ret efter en opskrift med rejer og... mango og lange grønne bønner tror jeg det var? Igen, masser af gode opskrifter på nettet! 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Mamalou

Benjamins'mor skriver:

Godaften. 

Jeg bruger også tigerrejer, svinekød og oksekødsstrimler. Oftest marinerer jeg kødet inden. Rejerne steger jeg først i wokken og tager dem af når de er færdige (de skal nemlig kun have kort tid ellers bliver de hårde) og vender dem i retten når resten er færdig

Anmeld Citér

2. januar 2016

Babilooo

Du kan spise den kun med grønsager.. Eller med alt slags kød du kan forestille dig. Rejer, fisk, svin, kalv, okse, ..... Kalkun?

prøv at se en menu fra et thaisted- de bruger meget andet end kylling

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.