Hvad siger dommerpanelet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan i se nogen posetive teste?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.107 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2016

Proud mama <3

Testene er taget igår og idag. Test nr 2 og 4 ser jeg som total negative. De andre see jeg en ultra svag streg. Test nr 1 og 3 er taget med morgen urin.... Jeg håber sådan. 

Det sidste billede som er test nr 5, ser jeg som den mest tydelige og som også er taget her til aften - men ved ikke om det er mig der er ved at blive vanvittig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

ekebiv

Prøv en digital  man bliver skør af de test 

Anmeld Citér

2. januar 2016

mija

Jeg synes at jeg kan ane en meget utydelig streg på test nr 1, 2, og 5.. Hvornår skal/skulle du have mens?

Anmeld Citér

2. januar 2016

Proud mama <3

ekebiv skriver:

Prøv en digital  man bliver skør af de test 

Ja men bliver noget nær kugleskør  Jeg har lige en test mere jeg fyre af i morgen tidlig, og kommer jeg ikke nærmere et svar, så må jeg ty til digitale test. Er der noget med at man kun kan købe dem over nettet?

Anmeld Citér

2. januar 2016

ekebiv

Proud mama <3 skriver:

Ja men bliver noget nær kugleskør  Jeg har lige en test mere jeg fyre af i morgen tidlig, og kommer jeg ikke nærmere et svar, så må jeg ty til digitale test. Er der noget med at man kun kan købe dem over nettet?

Jeg købte dem i Matas men det er 3 år siden jeg sidst havde brug for én 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Proud mama <3

mija skriver:

Jeg synes at jeg kan ane en meget utydelig streg på test nr 1, 2, og 5.. Hvornår skal/skulle du have mens?

Hvis jeg skal være ærlig, har jeg ingen ide om hvornår min mens. skulle være kommet Jeg har slet ikke styr på min cyklus og har aldrig haft det. Kun været på p-piller en enkelt gang som ganske ung, men siden stoppet pga jeg fik en kæmpe blodprop.

Jeg har dog en fornemmelse af at det den burde være kommet. Jeg har også oplevet en smule kvalme samt murren i underlivet...

Anmeld Citér

2. januar 2016

mija

Åh ja okay.. Krydser fingre for at den er der 

- Min cyklus er også helt ved siden af, så jeg ved heller ikke hvornår den skulle komme, så jeg går også bare og venter på mens forhåbentlig IKKE kommer et tidspunkt! 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Proud mama <3

mija skriver:

Åh ja okay.. Krydser fingre for at den er der 

- Min cyklus er også helt ved siden af, så jeg ved heller ikke hvornår den skulle komme, så jeg går også bare og venter på mens forhåbentlig IKKE kommer et tidspunkt! 

intet er vel udelukket før russerne har angrebet  Men det er en bittersød ventetid. Kors hvor er jeg bare ikke god til det  Og de der posetive samt negative tester er så frustrerende. Endten eller, altså...

Anmeld Citér

3. januar 2016

Diosa85

Kan godt se noget på 5'eren men ikke på de 4 andre. 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Proud mama <3

1. Jeg har lige taget endnu en test her til morgen, og den er bragende negativ  må nok bare forholde mig til at der intet er, men hold op hvor er det fejt at man liiiige når at få håbet.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.