Hjææælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2016

Proud mama <3

Godaften i skønne damer. Jeg har i længe fulgt med på sidelinien, så jeg ved at i har været igennem mit spørgsmål 1000 gange. Jeg tillader mig alligevel at spørge dommerpanelet, og krydser fingre for lidt hjælp... Jeg valgte i går at tage en g test, da min mens er udeblevet og har haft lidt murren i underlivet samt kvalme.. Den første test vidste sig en mega svag streg ( brugte morgenurin), udenfor tid. Næste test, som jeg tog ved middags tid var bragende negativ. Tog så en igen her til morgen som også vidste en ultra svag streg, denne gang indenfor tid. Tog en igen til middag som igen var negativ, og igen til aften som også viser en mega svag streg. De sidste 2 teste er hver af forskellig mærke....

Hvad tænker i? Det er så frustrerende at gå med selv! Kan evt smide billeder op... knus og kram herfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Liv_86

Proud mama <3 skriver:

Godaften i skønne damer. Jeg har i længe fulgt med på sidelinien, så jeg ved at i har været igennem mit spørgsmål 1000 gange. Jeg tillader mig alligevel at spørge dommerpanelet, og krydser fingre for lidt hjælp... Jeg valgte i går at tage en g test, da min mens er udeblevet og har haft lidt murren i underlivet samt kvalme.. Den første test vidste sig en mega svag streg ( brugte morgenurin), udenfor tid. Næste test, som jeg tog ved middags tid var bragende negativ. Tog så en igen her til morgen som også vidste en ultra svag streg, denne gang indenfor tid. Tog en igen til middag som igen var negativ, og igen til aften som også viser en mega svag streg. De sidste 2 teste er hver af forskellig mærke....

Hvad tænker i? Det er så frustrerende at gå med selv! Kan evt smide billeder op... knus og kram herfra

Hvis den er positiv ved morgen urin ø, så tænker jeg at den er der. 

Man tester bedst ved morgen urin, så det kan være det er derfor den har været negativ senere på dagen

Anmeld Citér

2. januar 2016

Proud mama <3

Fik lige held med at få uploadet disse billeder. Det sidste billede, er test nr 5 og den som er taget her til aften, og som jeg finder mest klar. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. januar 2016

Mullesmith

jeg vil sige at den godt kan være positiv. En streg er en streg 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Proud mama <3

Tak for svar  Den første jeg tog i går med morgen urin, vidste den svage streg udenfor tid ( tror jeg ) måtte gå fra den efter 3 min, og vendte først tilbage 15. minutter efter hvor den ekstra ultra svage streg var kommet...

Til gengæld kom streg nummer 2 i dag indenfor tid, med morgenurin... ih jeg håber sådan...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.