Eksperthjælp: Kære Jeannette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Rikke Nielsen

"Kære Jeannette"

HEJ RIKKE. JEG SKRIVER FORDI JEG ER I TVIVL OM MAN KAN BLIVE SCANNET FØR MAN BLIVER TILBUDT NAKKEFOLDSCANNINGEN. VI HAR STÅET I DEN SIUTATION AT JEG SKULLE TIL NAKKEFOLDSCANNINGEN (VAR 12+8 UGER HENNE) MEN DEN VISTE INGEN TING. VI PRØVER IGEN & VIL MEGET GERNE VÆRE FORÆLDRE MEN JEG ORKER IKKE AT GÅ & VENTE SÅ LANG IGEN. MAN BLIVER JO KED AF DET. HVIS MAN KAN HVOR VIL DET SÅ FOREGÅ HENNE. HÅBER DET ER TIL AT FORSTÅ.

MVH JEANNETTE PEDERSEN

Rikkes svar

Kære Jeannette

Der er desværre mange som jer, der kommer til en scanning i 13. uge og hvor man så kan se at der ikke er noget foster eller at fosteret er gået til. Det er rigtig frustrerende og trist, når man har gået og glædt sig og været forventningsfuld til scanningen.

Vi har mange der besøger Scanningsklinikken før deres scanning på sygehuset netop for at få bekræftet graviditeten og udregnet terminen.

Vi scanner fra 9.graviditetsuge, hvor det ved ultralyd er muligt at se antal af fostre, se hjerteblink og måle CRL (hoved-halemål) for terminsbestemmelse.

Så I kan sagtens få en scanning før jeres 13. uge næste gang du bliver gravid.

Held og lykke fremover.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen /Scanningsklinikken

Århus, Kolding og København

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.