erfaring med valmed og rema 100 graviditettest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.105 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2016

Anonym trådstarter

Nogen der har prøvet at kunne teste positiv med det ene mærke frem for det andet? 

Prøvede med rema1000 teste igår og der kom kun en næsten usynlig skyggestreg men ved jeg kan med valmed normalt omkring 3+3 men ved ikk om jeg skal købe en pakke eller bare lade være... var 3+3 igår, har i prøvet at kunne teste positiv med det ene mærke frem for det andet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

GrønStjerne

Jeg bruger altid valmed fordi dem kan jeg teste tidligst med. Det er så godt nok svage streger, men for mig har de altid været de første man kunne se det på (når man bare er MEGET obs på ikke at se på dem efter tid).

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Jeg bruger altid valmed fordi dem kan jeg teste tidligst med. Det er så godt nok svage streger, men for mig har de altid været de første man kunne se det på (når man bare er MEGET obs på ikke at se på dem efter tid).

Tak for svar :-) jeg køber en pakke valmed idag for dem tester jeg os bedst med, men har du prøvet at teste negativt med andre og positiv med valmed?

Anmeld Citér

2. januar 2016

Krydserfingre

Jeg vil meget kraftigt anbefale at vente til du rent faktisk har udebleven mens, eller på dagen for den forventede. Du kan ende med at blive noget så skuffet ved at tænke så tidligt. Ved godt ventetiden er svær men ville bare anbefale at vente. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

GrønStjerne

Anonym skriver:

Tak for svar :-) jeg køber en pakke valmed idag for dem tester jeg os bedst med, men har du prøvet at teste negativt med andre og positiv med valmed?

Ja negativ med apotekets og positiv med valmed. Min mand købte også en i fakta en gang (det var vist med nr to) . Den kom i samme slags pakke som de der kondom pakker fra apoteket. Det var sådan en strimmel test.. 

Nu er det ikke relevant for mig mer, men jeg ville kun gide at købe dem, fordi de kan påvise det så tidligt for mig... 

Anmeld Citér

2. januar 2016

CarinaSB

Anonym skriver:

Nogen der har prøvet at kunne teste positiv med det ene mærke frem for det andet? 

Prøvede med rema1000 teste igår og der kom kun en næsten usynlig skyggestreg men ved jeg kan med valmed normalt omkring 3+3 men ved ikk om jeg skal købe en pakke eller bare lade være... var 3+3 igår, har i prøvet at kunne teste positiv med det ene mærke frem for det andet?

jeg har testet mest positiv med valmed :) Jeg testede positiv 3+3 :)

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg tog en valmed idag..  med en skyggestreg efter tid, normalt får jeg dem kun når jeg er gravid (har prøvet det et par gange) men, da jeg er 3+4 idag og ved præcis hvornår jeg havde ÆL pga æl teste, tror jeg simpelthen ikke på det denne gang selvom jeg ved vi ramte æl 

Prøver den sidste valmed test på tirsdag når jeg skal ha mens hvis den ikke kommer og ellers får den bare lov at ligge til næste test dag :-)

Anmeld Citér

3. januar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg testede negativ med daglig brugsens men positiv med valmed 

Anmeld Citér

3. januar 2016

JH12

GrønStjerne skriver:

Lige som dig har jeg også brugt Valmed fordi de kan teste tidligest. 

Hos mig har de bare Til en start altid været positiv efter tid, alle gode gange 4, og helt sikkert gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.