Kvalme, nogen råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. januar 2016

Rtjm05

Hejsa

Som overskriften antyder lider jeg voldsomt af kvalme, det er hele dagen og har stået på siden jeg var 3+1. men det bliver værre jo længere hen jeg kommer.

er der nogen der har nogen gode råd til hvad der kan lindre det lidt?  Jeg prøver på ikke at komme til at føle mig meget sulten, da jeg har læst det kan gøre kvalmen værre.....

I min sidste graviditet kom kvalmen først omkring uge 20, hvad jeg også fik af vide var meget atypisk, der var det så slemt at jeg flere gange måtte indlægges og have væske, fordi jeg dehydrede......

Håber der er nogen der kan hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Yoggibear

rikkeivalo skriver:

Hejsa

Som overskriften antyder lider jeg voldsomt af kvalme, det er hele dagen og har stået på siden jeg var 3+1. men det bliver værre jo længere hen jeg kommer.

er der nogen der har nogen gode råd til hvad der kan lindre det lidt?  Jeg prøver på ikke at komme til at føle mig meget sulten, da jeg har læst det kan gøre kvalmen værre.....

I min sidste graviditet kom kvalmen først omkring uge 20, hvad jeg også fik af vide var meget atypisk, der var det så slemt at jeg flere gange måtte indlægges og have væske, fordi jeg dehydrede......

Håber der er nogen der kan hjælpe 

De andre gange jeg har vært gravid (dog gul) har jeg haft slem kvalme og Der hjalp det at spise knækbrød om morgen. Alt andet gik ikke. Jeg fik også læst et sted at det hjælper at spise små måltider flere gange. 

håber du finder noget

Anmeld Citér

8. januar 2016

Rtjm05

Yoggibear skriver:

De andre gange jeg har vært gravid (dog gul) har jeg haft slem kvalme og Der hjalp det at spise knækbrød om morgen. Alt andet gik ikke. Jeg fik også læst et sted at det hjælper at spise små måltider flere gange. 

håber du finder noget

Tak for rådet, det vil jeg helt sikkert prøve 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Calulla

Hej. 

Har du fortsat kvalme? Jeg kan anbefale dig Sea-band som kan købes i Matas. De hjalp mig, men jeg havde også kun de berømte tre første måneders kvalme. 

Held og lykke med det. 

Anmeld Citér

30. marts 2016

Rtjm05

Calulla skriver:

Hej. 

Har du fortsat kvalme? Jeg kan anbefale dig Sea-band som kan købes i Matas. De hjalp mig, men jeg havde også kun de berømte tre første måneders kvalme. 

Held og lykke med det. 

Jeg har været fri for kvalme nogen uger nu, men fandt også ud af at sea-bands var fantastisk og de hjalp mig igennem de svære mdr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.