Prøver at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2016

Eithz85

Hej alle..

jeg skriver fordi jeg har brug for lidt råd.. Jeg har de sidste 2-3 dage haft meget niv og jag i underlivet, først startet det i højre side og nu i venstre.. Skal have min mens ca den 4/1 og vi har prøvet i mange år.. Men har ikke haft så mange smerter før..

er der nogle der har prøvet det samme?? Har ikke rigtig andre symptomer under over lidt svimmel og lidt kvalme når jeg er meget sulten..

på forhånd tak..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

AnnePedersen

Eithz85 skriver:

Hej alle..

jeg skriver fordi jeg har brug for lidt råd.. Jeg har de sidste 2-3 dage haft meget niv og jag i underlivet, først startet det i højre side og nu i venstre.. Skal have min mens ca den 4/1 og vi har prøvet i mange år.. Men har ikke haft så mange smerter før..

er der nogle der har prøvet det samme?? Har ikke rigtig andre symptomer under over lidt svimmel og lidt kvalme når jeg er meget sulten..

på forhånd tak..

Haha vi har samme cyklus

man kan jo tage en test på første udeblivelses dag. 

Det er da værd at prøve, men vil dog sige at dine symptomer er dem jeg normalt har. Men vi er jo forskellige

Anmeld Citér

1. januar 2016

Krydserfingre

Hvis i har prøvet i mange år skal i måske overveje et lægetjek? bare for at udelukke den mulighed jo! 

Held og lykke 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Eithz85

Vi er blevet tjekket og vi fik af vide, at min mand har lav sædkvalitet så jeg skal have taget æg ud. Men vi er ikke nået der til endnu.

jeg har dog aldrig haft så mange niv som jeg har nu...

men kan teste på tirsdag,små vi må da håbe at min mens bliver væk  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.